Enkele vlucht Kathmandu - Amsterdam

Heeft iemand tips? Met Arkefly kan niet, volgens mij…

Ik heb namelijk dit reisplan voor een sabbattical, startende ergens eind maart…

à A’dam – Mumbai (600 euro met KLM)
Mumbai 3 dagen
à Mumbai-Goa (trein)
Goa 1-1½ week
à Goa – Cochi / Kollam (nachttrein)
Kerala 2 weken
à Cochi – Singapore – Koh Samui (300 euro met Silk Air, 1 overstap)
Koh Samui / Ko Pha Ngan 3 weken
à Koh Samui – Bangkok – Kathmandu (300-400 euro)
Nepal 3 weken
à Kathmandu – Mumbai – Amsterdam OF direct?

Hoi JohannesK,

het is inderdaad niet mogelijk bij Arke zelf een enkele reis te boeken. Via ticket vergelijkinswebsites kon dit in het verlenden wel. Ik vermoed echter dat gezien je reisschema Arke niet meer vliegt omdat zij slechts tot 21 april 2012 vliegen.

Vanuit Nepal is het gemakkelijk om via Delhi weer terug naar Nederland te vliegen. Er zijn betrekkelijk weinig vluchten die via Mubai gaan. Een andere optie is om van Kathmandu naar Dubai te vliegen en vandaar naar Amsterdam.

Veel reisplezier,

Rudy van Bruggen

Kijk eens bij Kilroy reizen. Ik heb daar een ticket gezocht heen naar Mumbai eind maart, terug vanaf Kathmandu half juni en kom hier op uit. *
Misschien kun je wel een betere deal met ze maken inclusief die andere vluchten (al is bv een enkeltje Bangkok-Kathmandu erg voordelig in Bangkok te regelen).
Ik vind die uitstap Singapore-Bangkok nogal heftig in toch vrij weinig tijd, maar dat is persoonlijk.

EUR 762,00 p.p. (Totaal EUR 762,00)* Geldig voor alle leeftijden

    •  * **Vlucht naar Mumbai** * *
      

    • Air France * * Vertrek 08:00 Amsterdam (AMS) * * vr 30.03.2012* * Vluchtnummer: AF8229 AF218 * * Aankomst 23:40 Mumbai (BOM) * * Reistijd 12:10 * * 1 stop * * Overstaptijd in: Parijs (1:30) *
  • *   * **Vlucht naar Amsterdam** * *
    

    • Jet Airways * * Vertrek 15:45 Kathmandu (KTM) * * vr 22.06.2012* * Vluchtnummer: 9W261 KL872 * * Aankomst 05:45 Amsterdam (AMS) +1 dag* * Reistijd 17:45 * * 1 stop * * Overstaptijd in: Delhi (7:40) *

Thanx!

@Kingfishererik Singapore is puur overstapplek, daar willen we niet blijven. Ik zocht een goede manier om vanaf zuid-India ‘door te reizen’, in plaats weer terugvliegen naar Mumbai en vanaf daar dan weer verder. Vanuit Cochi heb je weinig internationale vluchten, maar een naar Singapore, die met dezelfde maatschappij (Silk Air) doorlinkt naar Koh Samui, waar we even 2-3 weken willen niksen en hangen op één plek.

Ik wil de heenreis eigenlijk zonder stop vliegen dus dan maar die KLM vlucht á 600 euro, waarbij ik de terugvlucht in eerste instantie niet eens wilde gebruken (liever snel/direct vanaf Nepal terug, maar dat kan dus niet. Dan vlieg ik denk ik toch naar Mumbai terug (dagelijkse verbinding, zag ik) zodat ik nog van dat retourticket gebruik maak. Do i make sence? Best lastig, zo’n lange reis plannen waarbij je 3 verschillende plekken wil zien! En dan bedenk ik me nog: heb ik dan ook een multiple entry visum nodig voor India, als ik via Mumbai terugvlieg…?

Hi all - Via Arke moet je gewoon een enkele reis kunnen boeken. Via arke lijndiensten wel te verstaan. Ik ben in september naar Nepal gevlogen met drie enkele reis tickets en ik ga ergens in 2013 weer terug via kathm naar amsterdam met arke. Ik heb hier specifiek navraag naar gedaan en dat was geen probleem zo gaf Arke aan. Het klopt wel dat arke maar een bepaalde tijd van het jaar op kathm vliegt dus je moet je ticket wel in die termijn plannen.

grtz Q