ik ben van plan om in juli/augustus een week of 4 Engels te gaan leren. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar Londen of Malta.
Ben nog erg aan het twijfelen, Malta lijkt me heerlijk qua weer maar ik vraag me af wat de gemiddelde leeftijd daar is.
Ik ben 26 jaar en ben benieuwd naar jullie ervaringen en of er nog meer enthousiaste mensen zijn die dit ook zien zitten of van plan zijn!
Ben je al ´s in Londen geweest? Ik kan je daar een eindje op weg helpen. Helaas kan ik zelf geen 4 weken weg ivm werk. Ik zou je de eerste dagen wel door kunnen helpen daar.
Ik ben 1.5 jaar geleden toen ik 17 was naar Malta geweest voor een cursus Engels bij de ESE. Ik heb er absoluut geen spijt van gehad en je leert er heel veel aardige mensen kennen. De gemiddelde leeftijd is ongeveer 25, dus dat sluit aardig aan bij je leeftijd. Het Engels is wel iets anders dan het Engels dat ze in Londen spreken, maar je kan ze prima verstaan. Toch zou ik om puur Engels te leren niet naar Malta gaan. De cultuur is er wel fantastisch en je kan er ook goed uitgaan, dus het hangt er een beetje van af waar je prioriteiten liggen.
Hi! Ik kom net je berichtje tegen en moest even reageren… Zelf ben ik momenteel van plan om naar Malta te gaan om mijn Engels te verbeteren (voor mijn masteropleiding) en om een hoop andere studenten te ontmoeten om mee te feesten en het eiland te verkennen. Ik ben van plan 3 weken in Juli te gaan. Malta heeft voor mij de voorkeur vanwege het weer, maar ook vanwege alle internationale studenten die zich op dit eiland verzamelen om engels te leren. Vermoedelijk reizen zij allen alleen en zijn zij naar hetzelfde op zoek. Ik weet niet wat jouw plannen momenteel zijn? Heb je miss een facebookpagina? Let me know!
En zijn jullie naar Malta geweest om Engels te leren? Ik wil in juli 2014 gaan en ben benieuwd naar jullie verhalen! Eigenlijk zoek ik ook nog een reisgenoot.
Ik hoor het graag.