En weer een nieuw lid, even voorstellen!

Hoi reislustige mensen!:slight_smile:

Ik ben een jongere vrouw van bijna 20, en nog studerende!
2012 was mijn persoonlijke ‘top’, ik bezocht toen 8 landen in een jaar. Voor mij is dat zeer uitzonderlijk. Het blijven meestal binnenlandse vakanties. Deze heb ik er niet bij gezet.
Ik heb de volgende landen tot nu toe bezocht:

Mei 2008: Dag Parijs.
Mei 2009: Midweek Berlijn.
November 2009: Midweek Uitwisselingsproject Gummersbach (Duitsland)
Mei 2010: Dag Parijs
Februari 2011: 3 dagen Praag.
Februari 2012: 4 dagen Schotland, met vliegtuig/gehuurde auto.
(Edinburgh, St. Andrews, Ford William, Glasgow, Stirling, Edinburgh)
Augustus 2012: 12 dagen België, met een bezoek aan Luxemburg (city), Duitsland (Trier),
Frankrijk (grensgevalletje).
November 2012: 10 dagen Oekraïne via Duitsland en Polen, met de bus, studiereis.

Nu staat er voor dit jaar in November een studie/stagereis naar Canada te wachten!
Eigenlijk alles moet nog geregeld worden, maar de keuze is gemaakt, samen met een vriendin hoop ik 15 dagen een internationale stage te doen. Valt in het niets bij anderen, die voor 3 maanden of meer vertrekken, voor ons echter een hele onderneming. Onze plannen zijn om in gastgezinnen te verblijven, en een supergoedkoop vliegticket te boeken. Waarschijnlijk zal deze site ons helpen.

Groetjes!
Will.

Hoi Will,van harte welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je lijstje bekijk heb je al veel landen bezocht in Europa, je kunt er niet naast kijken !:smile:
Heb je al het Canadaforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest in het verleden/ of nog moeten gaan in toekomst.
Ook kan je altijd terecht met je vragen in het Au-pair forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Will !
groet,georgessiam.