Nog zo'n reisjunk

Hoi travellers!

Afgestudeerd, reisjunk en tijd om te gaan. Ik heb de knoop doorgehakt en wil weer een super mooie reis gaan maken! Omdat ik altijd afhankelijk ben geweest van schoolvakanties, heb ik nooit echt lange reizen kunnen maken. Nu ik flink aan het oriënteren ben kwam ik dit forum tegen. Gek dat ik hier nooit eerder op heb geregistreerd… Even een korte introductie:

Ik ben Vicki, 23 jaar en ik woon in 's-Hertogenbosch. Ik ben afgestudeerd als Forensisch onderzoeker in Amsterdam en heb op dit moment nog geen vaste baan. Ik werk nu drie jaar bij Bever (TOPWINKEL ALS JE VAN REIZEN HOUDT) en ben van plan op kort termijn een reis te plannen richting Canada en West-Amerika. De afgelopen jaren heb ik verschillende reizen gemaakt (Thailand, Sri Lanka, Dubai, Noorwegen, Marokko) en nu ben ik klaar voor de volgende uitdaging!

Ik ga eens lekker rondkijken op het forum :nod:

Hoi Vicki,welkom op wereldwijzer!
Als je wilt geniet van steile bergpieken, blauwe gletsjermeren en afgelegen lodges in de wildernis, is een vakantie in Canada een absolute aanrader!
Ik veronderstel dat je nog met tal van vragen zit over dit prachtig land dat Canada wel is !
Gewoon even een berichtje posten op het Canada Forum
Succ6 nog met de voorpret Vicki !! :slight_smile:
Met vriendelijke reisgroeten,georgessiam.

Bedankt voor het waarnemen Georges!