emigreren naar Peru: ervaring? werk?

Hallo allemaal.

Ik ben getrouwd met een Peruaanse vrouw en verlies zelf binnenkort mijn baan. Mijn vrouw zou graag terugkeren naar Peru en nu lijkt het goede moment om te gaan.

Allereerst ben ik heel benieuwd naar mensen die ervaring hebben met emigreren naar Peru. (Ik ken Peru wel, maar als vakantieland)

Natuurlijk moet ik wel een baan vinden, maar wij denken dat dat het best lukt als we naar Peru gaan en daar zoeken. Ondertussen gebruiken we onze kennissen in Peru om te zoeken maar als iemand nog kontakten heeft en die beschikbaar wil stellen… Ik ben HBO-er en werkzaam als technical support in de telecom.
Ik sta ook op Linked In voor degenen die meer details willen.

bvd,

Gerrit van Oostveen

hoi wil ook naar peru emigreren heb je tips voor me groetjes rob

Dat ligt er helemaal aan wat je al geregeld hebt en wat je situatie is. Heb je bijvoorbeeld al kennissen in Peru? Heb je al werk? Heb je al woonruimte? Waar wil je wonen? Spreek je spaans?

hoi bedankt voor de reactie , zal proberen mijn situatie uit teleggen . ben via internet verliefd geworden op een peruaanse uit chachapoyas ze 14 maanden in scheiding maar ex wil niet tekenen ga in aug naar haar op vak maar fam ilie mag niet weten van ons wil graag weten is het mogelijk te emigreren zonder te trouwen of een eigen zaakje beginnen word je als buitenl lander geaccepteerd ben bang om helemaal verliefd te woorden als het misschien wel 2 o f drie jaar kan duren kan hij de scheiding blijven uit stellen hoe zit het met je rijbeweis paspoort bank rekening zieken fonds belasting enz heb hier een eigen bedrijfje eigen huis veeeel spullen ja gaan nou zo veel dingen door mijn hoofd en het moet eigen lliijk nog moet beginnen ik hoop dat je wat andwoorden kunt geven al vast bedankt

hoi ,
de vriendin van mijn dochter woont in peru met haar vriend ; zij was daar aan het werk vrijwillig en haar liefde ontmoet ; zal haar mailadres vragen ,

hoi , ja zou fijn zijn ,kan ze me wat meer vertellen .

al vast bedankt rob