emigreren naar madagaskar

Hallo,

Ik wil naar madagaskar emigreren. Wat zijn de voorwaarden waar je aan moet voldoen? Kan iemand mij meer informatie verstrekken?

Groetjes
Mieke

Hoi Mieke,

Ik woon in Madagascar en er zijn niet echt voorwaarden waaraan je moet voldoen.
Heb je al een idee wat je in Madagascar wil gaan doen?

Voor een lange verblijfsvergunning / visa is het wel handig als je aangesloten bent bij een organisatie (werk), want zij kunnen dan helpen om dit aan te vragen.

Als je nog meer vragen hebt of meer wil weten over het wonen in Madagascar dan kanje me altijd een mailtje sturen. Of op Wereldwijzer of mijn eigen mailadres [EMAIL=“wendy@ramartour.com”]wendy@ramartour.com

groetjes, Wendy

Dag Wendy
Dank voor je reaktie. Ik ben 59 jaar en heb na jarenlang dienst verband te horen gekregen dat ik om bedrijfseconomische redenen ontslagen ben. Werk in nederland - woon in belgie. Heb geen recht op WW in nederland, en wil hier eigenlijk wel weg voorgoed. Heb een eigen huis wat ik kan verkopen.
Was mij af aan het vragen waaraan ik moet voldoen om in madagaskar te kunnen wonen en eventueel werken. (ik ben een proaktief persoon)

Ik ben al jaren aan het kijken en zoeken, ik wilde eerst naar sardinie, maar aangezien dat bij europa hoort en ik daar niet wil zijn kwam ik bij madagaskar uit van horen zeggen, omdat het er zo mooi is.

Kun jij mij helpen met informatie?

Dat zou ik zeer op prijs stellen. Je mag gerust naar mijn emailadres mailen:
miekevanaarle1@telenet.be

Met vriendelijke groet

Mieke van Aarle