Emigreren naar Kaapstad

Hoi!

Ik heb 8 maanden stage gelopen in Kaapstad en ben echt verliefd geworden op de stad en het land!! Nu ben ik al enige tijd aan het zoeken naar een baan in kaapstad om daar vervolgens te gaan wonen. Heeft iemand misschien nog goede tips?

Let me know!!! groetjes, linette

Wij zijn op zoek naar Nederlandstaligen die ons team van Customer Service Consultants kunnen versterken in Kaapstad.
We werken voor een luchtvaartmaatschappij en houden ons bezig met o.a. het boeken van vliegtickets, het omboeken van vliegtickets en het beantwoorden van vragen van klanten.

De eerste 6 weken volg je een training die je klaarstoomt voor het werk en die geheel betaald wordt door het bedrijf.
Salaris is basic, de benefits zijn geweldig (na je proeftijd vlieg je bijvoorbeeld overal waar je maar naar toe wil voor maar 10% van de prijs). Je vlucht naar Kaapstad wordt niet vergoed, maar er wordt wel hulp geboden met het regelen van een visum. Eenmaal aangenomen is het visum rond binnen 2 maanden.

Voor meer informatie kun je contact met mij opnemen via e-mail op [EMAIL=“ceruleanskye@hotmail.com”]ceruleanskye@hotmail.com onderwerp: werk in Kaapstad

ceruleanskye,

wij zouden graag emigreren naar de kaap.

ikzelf ben 35j en heb 2 kindjes mijn vriendin is leerkracht
ikzelf heb vooral veel ervaring in de logistieke wereld(luchtvracht transport)
kom ik dan in aanmerking voor een functie bij jullie?

met vriendelijke groeten,

Dimitri Michiels(vanuit het belgen land