Emigreren naar het buitenland is...

Hoe beleef jij het emigreren naar het buitenland? Als een uitdaging? Of vind je het spannend?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

tja,wij willen naar barbados om een verhuurbedrijf op te zetten,
en wel met burtons en 2cv citroen,s die we dus aan toeristen gaan aanbieden om in caribisch tempo het eiland te verkennen.
over 10 dagen gaan we erheen om te kijken welke mogelijkheden en vergunningen er nodig zijn
kijk ook op www.ducksunited.com
men is ook al gevestigd op curacau en ibiza en mallorca.
voor mensen die een burton willen huren op barbados moeten nog heel even geduld hebben,hou het in de gaten en wie weet zie ik jullie,
gr evert.

een uitdaging is toch ook spannend en spannend kan toch ook een uitdaging zijn?. ik heb er heel veel zin in. ga oktober weg. om hopelijk niet meer terug te komen.

uıtdqgend spannend en ontzettend eng ook ontzettend moeılıjk

Wij wonen sinds september 2011 in Italie en vinden het nog steeds zeer spannend maar er komen ook veel dingen op je pad wat je van te voren niet bedacht had. Mijn partner zat al een jaar in Italie dus dachten wij dat we al goed voorbereid waren totdat alles officieel geregeld moest worden en daar komt dan ook de uitdaging om de hoek!!

noodzakelijk, omdat de nederlandse overheid ons gewone burgers ieder jaar meer plukt.
Voor enkele euwen werden onze voorvaders en moeders al gedwongen
nederland te verlaten, voor mij is de nieuwe wereld in Africa , daar zie ik wel kansen als boer, in ierder westafricaans land word maar 25 tot 30% van de
landbouwgrond ook daadwerkelijk gebruikt. De rest is gewoon braak liggend land, derhalve zijn daar de kansen, en je doet er ook nog iets goeds mee, voedselzekerheid , derhalve ben ik van mening dat emigreeren niet alleen goed maar ook noodzakelijk is.

groetjes
jan

Ik ben een man van 75 jaar, geboren en getogen in Nederland en van Nederlandse ouders.
Ik ben een paar keren naar Aruba geweest en zou nu met mijn AOW willen emigreren naar Aruba.
Krijg ik mijn volle AOW daar?
Krijg ik ook een verblijfsvergunning?
Bedankt voor uw antwoorden.