Emigreren naar Engeland

hallo,

Ik woon in belgie en ik zou graag naar engeland willen verhuizen en daar samen wonen met mijn engelse vriendin, ze heeft al een appartement en ze zou ook graag willen als ik met haar samen woon, maar ik weet niet wat er allemaal moet gebeuren om te emigreren naar UK, moet ik een diploma hebben? en hoe gaat dat te werk met de verzekering en werk? enz…, heeft er iemand tips voor mij?

alvast bedankt!! =D

Check eens http://www.projectlonden.com

Je mag je onder problemen vestigen in de Uk.
(hoort ook bij de EU)

Veel is hetzelfde van wat er elders in de EU geldt, zorg wel voor een goede ziektekostenverzekering…

Kan best prijzig zijn, misschien kan je via een verzekeraar elders (in de EU) iets verzorgen…

suc6

Hi

Je kunt gewoon zonder problemen naar Engeland komen.

Alleen als je een goed baan wilt moet je je wel bij de gemeente inschrijven (dit gaat via een interview process) dan krijg je een Engels Sofi Nummer (en ben je ook gewoon meteen verzekerd via de Engelse NHS) en hoera mag je ook belasting gaan betalen.

Het is niet zo moeilijk om in Engeland te gaan wonen, ik woon er inmiddels 9 jaar!

Suc6 Bianca

je moet niet veel doen om naar engeland te gaan wonen, ik vertrek heel binnenkort nog 12 dagen ik ga ook bij mijn vriendin gaan wonen ik zorg dat hier alles in orde is in belgie dus en als ik daar aankom zullen we beiden alles in orde maken in engeland zo alles is echt heel simpel groeten