Emigreren naar Egypte

Ik heb mijn liefde van mijn leven ontmoet in Egypte. Door diverse redenen willen we niet trouwen maar wel samen leven. Hij wil voor mij zorgen en zorgt voor de inkomsten. Weet iemand wat ik ervoor moet doen om te emigreren zonder aantoonbare inkomsten. Wat is hiervoor nodig en is dit mogelijk?
Alvast dank voor de reacties.
Marjon

Hoi Marjon,

weet niet of je de stap al gezet hebt of niet.

Maar persoonlijk zou ik nu effe wachten om die stap te zetten, wacht totdat er een regering is en kijk hoe het wordt.

Ikzelf en vele kennissen van me zijn nu aan het remigreren naar hun thuisland ( Be, Nl, Pl ea )

heb erzelf gewoond, weet waarover ik spreek

Hallo,

Ik ben Rosa,50 jaar en ga ook remigreren,terug naar Belgie.Ik heb ruim 7 jaar in Luxor gewoond en zonder regering en politie is er geen veiligheid meer.Ik heb me nooit onveilig gevoeld maar de laatste paar maanden zijn er dingen gebeurd die vroeger nooit zouden gebeuren en het heeft mij echt heel veel pijn gedaan,niet letterlijk maar figuurlijk.Ik voel me niet meer welkom en thuis,mijn huis en land staan in de verkoop,had een heel mooi stukje land gekocht,vlak voor de revolutie om mijn eigen paradijsje te bouwen maar helaas.Awel,het is niet anders en sluit me aan bij de vorige reply,kijk eerst de kat uit de boom of er een betrouwbare regering komt,eind november.Wees voorzichtig

dat is wel een goeie van jullie.

eerst maar eens afwachten wat daar allemaal gebeuren gaat.