Goededag allemaal,
Eerst zal ik wat uitleggen over mijn situatie.
Mijn verloofde is Filipijns en komt binnenkort naar Nederland toe en we zullen dan ook gaan trouwen.
Ik heb zelf 7 maanden in manila gewoond waar ik zeer veel van genoten heb.
Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld en heb al een best goeie smaak van het land zelf.
Ik ben onder een valse reden naar nederland toe terug gehaald
Sinds dien gaat letterlijk alles fout en ligt mijn leven in puin
Een paar dingetjes zijn:
- Ik ben in de 1e maand mijn hond en konijn verloren, omdat ik allergisch bleek te zijn terwijl ik al mijn hele leven honden en konijn heb gehad
- Ik heb sinds dag 1 zeer veel pijn gekregen in mijn gewrichten. Dit reageerd zeer duidelijk op de kou en na 2/3 maanden bij de dokter, fisio en nuroloog gelopen te hebben hebben ze het opgegeven om erachter te komen wat het is (reuma is al uitgesloten)
- Mijn verloofde en ik praten steeds minder omdat we beide druk zijn en zijn verbinding is erg slecht. Dit maakt de hele situatie voor mij alleen maar nog moeilijker
- Omdat ik 24/7 in gigantische pijn heb die erger en erger lijkt te worden met de dag slaap ik ook bijna niet meer
- Ik ben sinds mijn terug komst voor de 1e keer in mijn leven al 2x in een depresie terecht gekomen en weer opnieuw op het randje van een 3e depresie door de situatie waar ik me in bevind (loop bij de psycoloog)
en tallozen meer redenen maar die wil ik besparen en voor mezelf houden
dit zijn er maar een paar.
Ik ben er dus heel erg op gebrand om nederland te verlaten
Ik heb zelf een wajong en ik weet met een wajong mag je zo lang op vakantie als je wilt zolang je het aangeeft en toestemming vraagt.
Nu had ik een idee dat ik (als mijn verloofde weer naar manila is) mijn spullen zou verkopen, woning zou opzeggen en me weer inschreef bij mijn pleegvader.
Daarna zou ik dan voor 3 jaar naar manila gaan op een vakantie visum om te zien of een langere periode in de Filipijnen me nogsteeds wil laten emigreren.
Mijn pleegvader weigerd me te laten inschrijven bij hem ook al offer ik hem geld ervoor.
Nu ben ik dus opzoek naar een andere manier om te emigeren.
Ik ben echt wanhopig tot jankend in mijn bed aan toe
Ik heb niks meer om voor in Nederland te blijven en doe alles om hier weg te komen, maar ik voel me gevangen in Nederland dankzij de mensen om me heen.
Ook al weet iedereen en zag iedereen hoe blij ik was in Manila iedereen wilde me terug naar Nederland en dan ben ik terug laat iedereen me vallen hard.
Ik ben mijn meest dierbare dieren kwijt geraakt en zelfs mijn family en vrienden laten me in de steek
Ik wil dus echt hier weg en heb jullie hulp nodig hoe ik kan emigeren