emigreren met kleine kinderen naar Bonaire

Mijn man en ik hebben de droom om een aantal jaren in een ver tropisch land te wonen. Wij komen zelf uit India en Australie maar wel voor een groot deel opgegroeid in Nederland.Nu is het makkelijk omdat de kinderen klein zijn. Ons oog is gevallen op Bonaire. De taal,natuur, klimaat, kleinschaligheid, veiligheid en rust trekt ons erg aan. Mijn vraag is, wie heet er ervaring met een verhuizing voor een aantal ( misschien wel 5 jaar) jaren met kleine kinderen aar Bonaire. Wat bevalt er wel en wat bevalt er niet?
En wat missen de kinderen juist wel of niet? En hoe zit het met de kinderopvang?

er is echt meer info nodig wil je eengoed antwoord verwachten.Zijn jullie Nederlanders bv? Ga je daar werken en wonen of alleen wonen ?
Hoe oud zijn je kinderen mbt scholing bv ? Wat verwacht je er zelf van en wat hoop je er precies te vinden ?

Hi

Ik was benieuwd hoever jullie plannen al gevorderd zijn. Wij hebben ook het plan om te vertrekken naar Bonaire, misschien kunnen we wat ervaringen uitwisselen.

Groeten Annelies

Beste Annelies, zijn jullie plannen inmiddels al verder gevorderd of wonen jullie daar misschien al? Wij overwegen ook om te gaan, maar twijfelen hoe de kinderen het gaan vinden en of ze niet veel gaan missen van wat er in Nederland te doen is (ze zijn 4 en 6 jaar). Bedankt! Sabrina