Au Pair In Boniare

Au Pair Bonaire!
• Wanneer

• Rondom 10 mei 2018 emigreer ik met mijn twee dochtertjes van 5 en 7 jaar naar Bonaire voor
    een verblijf van enkele jaren.
  • Graag wil ik een au pair meenemen.
    • Samenstelling gezin
  • Moeder (47) met twee dochters (5 en 7).
    • Eisen
  • Nederlands en Engels sprekend. In het bezit van een rijbewijs. Moet beschikken over pedagogische
    en verzorgende kwaliteiten.
    • Kennismaking
  • Het voorstel is om voorafgaand aan het vertrek naar Bonaire te komen inwonen bij ons in
    Amersfoort. Dit om elkaar rustig te leren kennen.
    • Extra info
  • Vanuit een recent verblijf in het buitenland zijn wij bekend met het omgaan met een au pair.

Hoi Ruiznedaal, welkom op Wereldwijzer! Ik verwijs je graag door naar ons Au-pair forum.

Bon Tardi gezin!

Ik ben Talinka Kas en ik ben 19 jaar.

Zoekend naar een passend gezin kwam ik jullie tegen en was gelijk erg enthousiast!

Ik ben op zoek naar een familie op Bonaire (of Curaçao) om tussen de 6 en 12 maanden deel van uit te maken en het eiland leven te leven. Ik ben dol op kinderen en heb ook al veel ervaring. (ook in de leeftijd van jouw kinderen)
Ik spreek Nederlands en Engels, ik heb een rijbewijs en veel ervaring met oppassen/begeleiden van kinderen.

Alle dingen die je noemt in je profiel over wat er van de au pair verwacht wordt klinken allemaal erg goed, precies waar ik naar opzoek ben. Het lijkt me erg leuk jullie daar mee te helpen.

Ik ben dol op gezelligheid en gekkigheid, ik vind het erg leuk dingen met elkaar te doen, maar respecteer ook elkaars privacy. Ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn.

Een aantal maanden geleden ben ik met mijn familie op vakantie geweest naar de antillen, we zijn op Bonaire en op Curaçao geweest, ik ben gelijk helemaal verliefd geworden op beide eilanden en zou ook erg graag terug gaan voor een langere periode en op Bonaire wonen!

Zijn jullie nog opzoek of hebben jullie al iemand gevonden?
Als jullie nog opzoek zijn lijkt het me ontzettend leuk jullie wat beter te leren kennen.

Zijn jullie al naar Bonaire toe of zijn jullie nog in Amersfoort?
Ik woon vlakbij Amersfoort en als jullie nog in Nederland zijn, zou graag een keer langskomen om kennis te maken.

Hartelijke groet,
Talinka Kas

Graag verder in het Au-pair forum, of via PM.