Electra Bij De Tent Op Camping La Masia?

Weet iemand of er water en of electra aansluiting bij de tent is op camping La Masia?

Alvast bedankt.

Niemand op de camping gezeten die dit weet? Het gaat overigens om het gedeelte waar Gogo tours zit.

hey

ik heb er twee jaar geleden ook gezeten bij gogo en als ik het mij goed herinner heb je om de zoveel meter een “electrapaal” ofzoiets… :wink:

En daar kan je dan je telefoon en dingen opladen enzo. Is trouwens wel handig als je er dan gewoon effe bij gaat zitten ofzo ( voor het geval dat)
Water aansluiting is er volgens mij niet dat moet je maar uit het sanitair halen ofzo.

Nou ja dat was wat ik er van denk te weten

kus

ik wilde namelijk een radio meenemen en daar heb je electriciteitsaansluiting voor nodig.

Die electrapalen hebben die meerdere stopcontacten? Anders neem ik wel een verlengsnoer mee.

ja er is zekers electra daar, er staan electiciteits palen waar je je telefoon kan opladen, maar als je slim bent ga je naar de reisleiding daar en vraag je een verlengsnoer, dan kan je je telefoons enzo opladen in de tent! veel plezier en succes! owja…tip…: alcohol is leuk, maar echt, als je voelt dat het te veel wordt: niet doorgaan!!! :blink:

groetjes, kusjes Annelies

ow, en voor de dames onder ons, je kan bij de toiletten overal je fohn in een stopcontact stoppen…genoeg electriciteit daar!
kus lies

ben duuuuf! owja, en als je in de bus zit, vraag dan aan de chauffeur of de arco niet te hard mag, want anders kan je de volgende paar dagen niet praten… :frowning: :blink:

Originally posted by enneleis@28-07-2004, 12:41:01
** ow, en voor de dames onder ons, je kan bij de toiletten overal je fohn in een stopcontact stoppen…genoeg electriciteit daar!
kus lies

ben duuuuf! owja, en als je in de bus zit, vraag dan aan de chauffeur of de arco niet te hard mag, want anders kan je de volgende paar dagen niet praten… :frowning: :blink: **

idd, die rot airco!!! Super koud en verkoude ook nog es!! echt mense neem een vest mee!!