Wie kent het adres van de electriciteitsmaatschappij( Tedas) van Antalya waar we de aansluiting kunnen aanvragen van electriciteit op onze naam in ons appartement in Antalya.
De wateraansluiting was geen enkel probleem: met 2 woordjes “abone en su” hadden we alles in geen tijd geregeld.Iedereen was zo vriendelijk en behulpzaam. Maar voor de electriciteit weten we niet waar we moeten zijn.
Alvast bedankt voor de moeite
Ik ga je vraag verplaatsen naar wonen en werken in Turkije
Daar komen meer mensen die deze vragen misschien kunnen beantwoorden
Veel succes met je zoektoch
Geen idee waar de tedaş is in Antalya maar waarom neemt U niet een taxi? Lijkt mij de meest gemakkelijke manier. Succes!
Dat is toch makkelijk na te vragen bij één van de buren of de concierge van het gebouw.
Zelfs als je een electriciteits rekening krijgt dan staat het adres en telefoonnummer erop.De vorige eigenaar van het appartement moet dit toch ook weten.
In Kusadasi is dat niet moeilijk te vinden. Hier ligt het gebouw van Tedas achter het gemeentehuis.Maar in Antalya zelf zou ik het ook moeten nakijken.
Succes ,
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Bedankt, maar het gaat over een nieuw appartement en er is nog geen conciërge, vandaar.
Vraag het na dan ergens in een restaurant of bar in de omgeving, die mensen zijn ook heel behulpzaam. Trouwens, kan je makelaar je niet helpen ?? Die doen dat hier toch als service naar hun klanten toe. Dat adres is toch makkelijk te achterhalen in de omgeving van je appartement.
gr. franka