Niet met AndesOnline, maar met Aerolineas Argentinas (www.aerolineas.com), 2x per week (woensdag en zaterdag). Alex en Rijkje, de koffie staat te pruttelen he!!
Super!! Argentinië wordt kleiner en kleiner…
Zie overigens nog niet zo snel deze direkte verbinding… Als ik morgen (op een woensdag) wil komen ga ik nog steeds volgens mij via BA. Enne is Bariloche eigenlijk mooi?? Want ik zie een prijs(je) staan van 1605,23 pesootjes, en volgens mij tikte ik in alleen een heenvlucht…
Mmm… als de koffie maar lekker is…
Maar je wil morgen ook nog niet naar Bariloche komen hoor: Weer Bariloche - Meerdaagse weersverwachting Bariloche | Weeronline
Ik had een willekeurige datum in juli geprikt en de vluchten zijn inderdaad niet goedkoop. Maar dat zijn ze via BsAs ook niet ![]()
Inderdaad een goede ontwikkeling, kijken of Aerolineas zo een beetje uit de schulden gaat komen ![]()
Hoe dan ook, zou het fijn zijn als er wat meer prijsvechters komen op de Argentijnse markt, al is het alleen maar om de bijna monopolie van Aerolineas en LAN te doorbreken…
Saludos,
Jan
Gisteren is deze nieuwe lijn van Aerolineas, genaamd de “Corredor Federal”, van start gegaan las ik net in Clarín.
Twee keer per week, op woensdag en zaterdag, vertrekt er vanaf Aeroparque (Buenos Aires) een vlucht naar Iguazú, Salta, Mendoza, Bariloche & terug naar Buenos Aires, terwijl tegelijkertijd een andere vlucht deze route andersom aflegt (vertrek Buenos Aires, naar Bariloche, Mendoza, Salta, Iguazú & retour Buenos Aires). Volg je het nog? :zon02:
Hoe dan ook, het is het dus niet meer noodzakelijk om voor bijvoorbeeld de vlucht Salta - Mendoza over Buenos Aires te vliegen, dit kan dus nu rechtstreeks.
groet,
Jan
Ook gelezen dat de eerste vlucht al gelijk 3 uur vertraagd was? lol2