Eind tijd Nepal

(origineel bericht op be-more.nl)

Eind tijd Nepal

Namaste lieve mensen!

Afgelopen week was mijn laatste week in Nepal. Zaterdag ben ik voor laatste keer naar Kopila gegaan en ik heb er een paar mooie laatste dagen gehad! Afscheid op woensdag waswel lastig. Met tranen in mn ogen afscheid genomen van weer een groep geweldige kids. Het regende super hard en Biren en Poonam zeiden: ’ Everybody is sad, even the weather is sad that you’re leaving.’ Donderdag meegeweest met een nieuwe vrijwilliger naar de Stuppa want die had ik alleen nog s avonds gezien. Was erg leuk :slight_smile: Verder wat souveniers gekocht in Thamel. Vandaag was er een festival. Het ging om een vestje van een God die dan geshowd wordt door de president ofzo maar wij kwamen te laat voor dat want het was veel eerder dan normaal en wij hadden vastgezeten in het verkeer. Nog wel klein stukje van geheel kunnen zien. Daarna naar de dierentuin geweest met oa tijgers, olifant, nijlpaard en neushoorn. Daarna met de andere vrijwilligers en Sanju uiteten geweest voor mijn laatste avond. Morgen zal ik namelijk naar India vliegen voor het laatste deel van mijn reis, een rondreis. Ik heb zin in de rondreis maar het voelt nog helemaal niet alsof ik morgen hier wegga! Nepal is super en heb besloten dat ik hier graag terug wil komen :). Uiteindelijk zal ik op 28 juni weer naar Nederland vliegen. Geen idee of ik nog zal schrijven anders tot in NL!

Laatste knuffel uit Nepal!

(origineel bericht op be-more.nl)