Eind november richting Bangkok

Vlieg jij eind november ook naar Bangkok en lijkt het je leuk om samen een start te maken? Laat het dan even weten!
Aan de verhalen te zien ben ik een wat latere planner dan de gemiddelde reiziger😊 Het plan is al langer om eind november voor ong een maand naar Thailand te gaan, maar ik ga nu pas mijn vlucht boeken en dus ook mijn reis wat meer plannen (al hoeft voor mij niet alles vast te liggen vantevoren). Ik heb eerder gebackpackt, maar nog niet alleen. Vandaar toch maar een berichtje hier… Ben benieuwd wat jouw plannen zijn!

Groetjes,

Yvette

Hi Yvette,

Mijn vlucht is geboekt op 25 november richting Bangkok, ik kom dan de dag erna aan om 10.00u s ochtends. Lijkt me leuk om samen een start te maken! Planning is wel voor mij om in de nacht van 29 nov richting Chiang Mai te gaan met de trein.

Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Leuk! Ik zag dat je eerder ookal op iemand had gereageerd. Is dat niets geworden?

Groetjes,

Yvette

Hi Yvette,

Nee tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die in dezelfde periode als mij in Bangkok zit. Heb jij al een datum in gedachten wanneer je naar Bangkok toe wil?
Er is op facebook een hele groep aangemaakt Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook waar ook allemaal mensen zitten die in die periode richting Thailand gaan. Misschien kan je daar ook bij aansluiten.

Groetjes, Linda

Ha Linda,

Thanx voor de tip!
Ik heb je een FB-berichtje gestuurd. Tenminste als ik de juiste Linda heb aangesproken :wink:

Groetjes,

Yvette