eind aug NY en jan/feb LA.

Hallo,
Ik wil eind aug een week a 2 weken naar NY, ik heb daar een vriendin wonen, ik zoek een reisgenote 25 - 30 jaar die daar zin in heeft, daarnaast wil ik eind januari naar LOS ANGELES, ook daar zoek ik nog een reisgenote voor.
Intresse?? Stuur me dan even een mailtje en ik vertel je meer.

Groetjes

Ik wil ook naar los angeles!!!

groetjes Jewel

djo_weh_weh@hotmail.com

Ik wil ook naar LA en NY, maar dan al in juli!!
Jammer…

Originally posted by sharon@07-04-2003, 17:03:41
** Hallo,
Ik wil eind aug een week a 2 weken naar NY, ik heb daar een vriendin wonen, ik zoek een reisgenote 25 - 30 jaar die daar zin in heeft, daarnaast wil ik eind januari naar LOS ANGELES, ook daar zoek ik nog een reisgenote voor.

Groetjes **

Hoi Sharon,

ik zou wel mee willen maar ik zie dat je een reisgenote zoekt. Ik ben een jongen? Mocht dit geen probleem zijn mail dan even. Ik ben al eerder in NY geweest, en ga je al met iemand anders dan kan ik je nog wel een paar leuk tips geven om te bezichtigen.

grt Sander.

s.vrugterman@hotmail.com

Originally posted by Sander+28-06-2003, 13:44:44–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Sander @ 28-06-2003, 13:44:44)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–sharon@07-04-2003, 17:03:41
** Hallo,

Groetjes **

Hoi Sharon,

ik zou wel mee willen maar ik zie dat je een reisgenote zoekt. Ik ben een jongen? Mocht dit geen probleem zijn mail dan even. Ik ben al eerder in NY geweest, en ga je al met iemand anders dan kan ik je nog wel een paar leuk tips geven om te bezichtigen.

grt Sander.

svrugterman@hotmail.com **
[/quote]

email adres is svrugterman@hotmail.com zonder punt