Ik wil graag in januarie voor 3 en halve week naar aruba, bonaire en curacao. Weet iemand hoe het zit met overnachtingen kan ik dat gewoon ter plekke regelen? Is het mogelijk om het echt te back packen dus gewoon aan komen en we zien het wel.
Ik heb begrepen dat er geen veer diensten gaan tussen de eilanden.
Als iemand nog andere tips heeft of must see’s zal ik die graag willen weten!!!:vak02:
Ik kan je alleen helpen wat betreft St. Maarten en omringende eilanden. Ik ben daar een aantal jaren geleden gaan island hoppen en dat was goed te doen. Slaapplekken waren makkelijk te vinden en we hebben alles gevlogen. Was een echt islandhop ticket die we ter plaatse op de luchthaven van St. Maarten hadden gekocht.
Check anders ff de Lonely Planet. Kun je ook meteen de prijzen zien van de slaapplekken.
Ik ben allerlei informatie aan het zoeken om in 2012 te eilandshoppen (bovenwindse eilanden). Waar kan ik de prijs vinden van zo’n vliegticket voor eilandshoppen? Wat was je logies op die verschillende eilanden?
Voor zo’n prijs van 1500 (met indexaanpassing) lijkt mij dat zeer aantrekkelijk. De benedenwindse eilanden heb ik al bezocht en ben eigenlijk een beetje verkocht aan de Antillen.
Kan je mij deze bijkomende informatie bezorgen?