Hallo allemaal!!
Ik ben Kim, ik ben 26 jaar en ik ben opzoek naar iemand die zin heeft om ongeveer begin oktober samen met mij de ABC eilanden te gaan verkennen. Ik had zelf ongeveer 2 weken in gedachte. Ik wil graag ALLES gaan doen wat de eilanden maar te bieden hebben zoals zwemmen met dolfijnen op Curacao, leren duiken op Bonaire maar natuurlijk ook gewoon lekker genieten van het lekkere weer op de mooie stranden die deze eilanden bezitten en lekker 's avonds af en toe lekker uit!! Lijkt het jou ook wat om deze eilanden rond te trekken, dan hoor ik dat graag van je!!! Groetjes Kim
Hey Kim,
Wanneer vertrek je naar curacao. Ik ga nu 7 oktober en wil ook nog naar bonaire. heb wel een apartement op curacao gehuurd. en jij?
Maar verder heb ik nog niet echte plannen gemaakt.
En zwemmen met de dolfijnen moet je echt doen is heel gaaf.
Groetjes monique
Heey Monique!!! Ik zit momenteel al op Curacao. Ik werk hier als au-pair. Ik heb een contract tot 3 oktober en dan kan ik gaan en staan waar ik maar wil Maar lijkt het jou ook echt leuk om te “eiland-hoppen” of is het in eerste instantie jouw bedoeling om eerst een langere periode op Curacao te bllijven? Ik heb nu gewoon kost en inwoning bij het gezin waar ik werk. Voor het eiland-hoppen heb ik nog niks geregeld omdat ik eerst wil kijken of ik iemand kan vinden die met me mee wil (alleen lijkt het me niks aan vandaar…) Als je interesse hebt om mee te “hoppen” dan kunnen we misschien even email-adressen uitwisselen, gaat wat makkelijker dan op deze manier… Nou, ik hoor nog wel van je!!! Groetjes Kim
Hallo Monique,
Had je er nog over nagedacht, of ben je niet geintereseerd??
Ik vraag het maar even omdat ik hier anders dingen moet gaan regelen…
Groetjes Kim
Hallo Monique! Jammer dat je helemaal niet meer gereageerd hebt…
Groetjes Kim
Sorry kim,
Waren even prive dingen tussen gekomen.
Dus even kijken of de reis door kan gaan.
Maar wens je veel plezier en al ik toch ga wie weet
zien we elkaar op curacao.
Groetjes monique
Heey Monique!! Sorry, ik hoop dat er niks ernstigs gebeurd is…!
Bedankt voor je berichtje in ieder geval!!! En als je alsnog komt,
dan kunnen we misschien wel een keer wat afspreken…
Mijn email-adres is [EMAIL=“augustus-@hotmail.com”]augustus-@hotmail.com, kijk maar wat je ermee
doet!!! Succes met alles in ieder geval!! Groetjes Kim