ehotelbooking?

Heeft iemand al eens ervaring opgedaan met de hotelsite E-hotelbooking.com ze hebben een kantoor in Bangkok en hebben nogal wat aardige hotels met goede prijzen in Koh Chang op hun site die je niet bij Agoda enz ziet.

Heb al op Google gezocht maar kan niet vinden of het een beetje betrouwbare site is.

Theo

Ken het niet, dus daarover geen oordeel. Maar heb nu de hotels vergeleken. Dus de hotels waar wij voorheen geboekt hadden. En deze site is echt niet goedkoper! Er zit zelfs een hotel bij wat €15,- per nacht duurder is! En dan moet je ook nog het ontbijt betalen!

Dus zou zeker nog even verder kijken.

Maar wie weet, zijn het wel net toevallig “mijn” hotels die duurder uitvallen. En moet ook zeggen, in tegenstelling tot vorig jaar, de prijzen zijn best omhoog gegaan!

Dat kan kloppen maar ik zocht een boekingsmogelijkheid voor het Thai Garden Hill hotel waar ik hier op wereldwijzer een goede recensie van gelezen had.

De enige hotelsite die ik gevonden heb met dat hotel is dus E-hotelbooking en die waren goedkoper als direct boeken bij het hotel zodoende kwam ik bij hun terecht.

Daar ik niet weet hoe druk het in maart op Koh Chang is vind ik het makkelijker om vooruit iets te boeken.

Theo

Mogguh Theo,

Ik ken de website wel, maar heb er geen ervaring mee wat boeken betreft. Zat ook nog ff voor je te kijken op DirectRooms.com en AsiaRooms.com, maar kon ook geen Thai Garden vinden op Ko Chang, kreeg alleen iets in Pattaya eruit.

Is het verschil in prijs groot tussen E-hotelbooking.com en prijs op website hotel ? Ik weet niet hoe lang je er wilt blijven, maar als ik ergens een aantal dagen blijf, wil ik het hotel/resort nog wel eens mailen om te vragen of ze een speciale prijs hebben als je een aantal dagen blijft en heb zo vaker een aangepaste prijs gekregen. Niet geschoten is altijd mis geschoten…

Hallo Dave,

Goede tip Dave, zal ik eens proberen maar het prijsverschil met direct boeken is ook maar zo,n 200 Bath p/d dus erg klein en voorkomt in ieder geval de mogelijke ergernis met een niet geldige voucher bij een hotel te staan.

Theo

En via atsiam ?

Hallo liu

Nee daar komt die ook niet voor in hun aanbod.

Heb jij ervaring met bij atsiam boeken?

Theo

Nee , maar we gaan dit jaar hiermee boeken via aanraden van een trouwe klant van LOS.
En de prijzen zijn beterkoop !

Mvg
Frank

Maart weet ik niet, maar ben er oktober en november geweest. Wij hebben overnacht in het Koh Chang Paradise resort. Echt meer dan lof over dit resort! Een fantastische tijd gehad!

Bij de site zelf betaal je momenteel, rond de 4100 bht per nacht! En via Greenwood 2150 bht! Per nacht. Das een heel verschil dacht ik zo!

Als je wilt kan ik je meer vertellen over dit resort.

1 like

Hallo Neyana,

Ziet er goed uit zeker voor prijzen van zo,n 2100 bath, maar ik heb even bij greenwood travel gekeken en daar zijn voor deze tijd de prijzen toch ook zo.n 3650 Bath en ook agoda enz zitten daar in de buurt.
Maar bedankt voor je reactie.

Theo

Ai, das mijn “fout”. Zat te kijken bij oktober. Maar jij gaat in maart. Keek op de “automatische piloot” wij gaan dit jaar in oktober namelijk.

Maar Koh Chang heeft vele mooie, goede, goedkopere hotels/resorts!

Wat mij enig lijkt, Puzi hut! Stond volgens mij ook op de site van Ebooking.
Heb er alleen geen ervaring mee, maar oogde prima! En zeer goedkoop! Ze hebben ook een eigen website.

T oogt alleen een beetje primitief, maar ja wat verwacht je van gemiddeld 600 baht! Enige “nadeel” t ligt helemaal in het zuiden van Koh Chang, enig vissersdorpje. Maar aangezien Thai Garden Hill aan het White sand beach ligt misschien niet helemaal je bedoeling.