Egypte-online

Mijn zoon en ik willen in februari naar Egypte. We zijn er nooit geweest en willen graag cultuur en aan het eind eventueel een paar dagen rode zee. We kunnen ongeveer 10 dagen weg. Heeft iemand tips en of ervaring met reizen via egypte-online?

vanaf hurghada kun je een dag trip richting luxor maken. in de omgeving van luxor liggen een aantal tempels met oa ‘the valley of the kings’. voor die trip zit je wel een aantal uur in de bus maar het zeker de moeite waard.

Hoi

Je zou ook eens kunnen kijken op www.vakantiestunt.l
of www.skytours.nl

Groetend Kemmy Akkerman

bedankt voor jullie reactie, maar ik zocht echt specifiek reacties voor boeken via egypte online. Als ik zoek via vakantiestunt of skytoers is dat meestal gericht op strandvakanties of bv alleen luxor en de nijl. Wij willen meer, en hebben nu geboekt ; een paar dagen Cairo, een paar dagen Luxor en een paar dagen rode zee en dan niet in toeristische resorts!!
groeten, sneeuwvlokje

Hallo,

2 jaar terug heb ik mijn vakantie bij thailandonline geboekt, dit valt onder riksjaonline waar egypteonline ook onder valt. het is mij heel erg goed bevallen en ik zou zo weer een vakantie bij hun boeken.

Groetjes Anneke

Bedankt voor je reactie. Fijn om in ieder geval van 1 persoon te horen dat het goed is bevallen. Ik heb telefonisch contact met de mensen van egypteonline gehad voor ik besloot te boeken en dat klonk wel positief. Over 3 weken zullen we zien hoe het gaat!!

groeten sneeuwvlokje