In de zomer ben ik van plan een rondreis te maken in Egypte en Jordanië.
Maar omdat mijn vrienden al andere vakantieplannen hebben, heb ik helaas niemand om mee samen te reizen. Via deze weg ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot van mijn leeftijd.
Zelf ben ik 23 jaar oud en kom uit Breda. Dus iemand uit die omgeving zou wel fijn zijn.
Als dit je wat lijkt, kun je gerust hier een berichtje achterlaten of me een privebericht sturen.
Heey,
Eindelijk! iemand met hetzelfde reisplan als ik. Ik wil ook al een tijdje Jordanie zien en er eventueel ook syrie bij pakken, maar mijn vrienden hebben ook andere vakantieplannen en daardoor heb ik ook niemand om dit mee te doen.
Ik ben een studente International betrekkingen en ben 23jaar en ik woon in Haarlem. Ik hoop wat van je te horen
Hier ook een Haarlemse :). Ik wil ook erg graag naar Jordanie, ik denk eraan dit in april te doen (nog niet te druk en temperaturen waarbij reizen nog goed te doen is).
Hallo, wanneer je geen reisgezel vindt is het best mogelijk om in Jordanie alleen rond te reizen. De bezienswaardigheden kun je perfect bezoeken per taxi, bussen zijn niet zo goed georganiseerd en rijden niet naar alle plaatsen. Er zijn wel heel goede busverbindingen tussen de grote steden zoals van Aqaba naar Amman. Om door te reizen naar Syrie neem je best vanuit Amman een taxiservice, dit is een taxi die pas vertrekt wanneer alle plaatsen bezet zijn, maar normaal gezien duurt dit niet te lang. In Aqaba kan ik je een taxi sterk aanbevelen, een correcte chauffeur, die je helpt waar mogelijk. Zijn tel nr 00962 795 76 11 96 Mohammed Alnawasrah email malnawasra@yahoo.com.
Indien je meer info wilt, kun je mij gerust contacteren mijn gsm nr 0032 479 69 99 55. Heb heel veel ervaring met reizen in Jordanië, ga er ieder jaar op reis, want ik vind het land en de bevolking prachtig.
groetjes
ladytravel
Ik zou ook graag een rondreis maken! Alleen ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil. Ben net 21, me vriendinnen zijn of gesetteld, of ze willen alleen een feestvakantie. Ik woon in een dorpje bij Breda, Sint Willebrord.
Ben in februari al naar egypte geweest, sharm el sheikh, alleen ging onze excursie naar de piramides in Cairo helaas niet door, echt stom, maar ondanks dat was de vakantie amazing!
Ik zie dat er best veel animo is om mee te gaan hahaha, misschien is het inderdaad een idee om met een groepje te gaan… hebben jullie al eerder een rondreis gemaakt??