ik ben van plan om in februari te gaan backpacken in egypte voor 10 tot 14 dagen en ben van plan 3 tot 4 grote steden in egypte te gaan bezoeken(ik ben niet van plan om naar het toeristische strand te gaan )
Ik heb een low-budget van 30 tot 50 euro per dag, ik zat te denken om met het openbaar vervoer te reizen, en in hostels te overnachten. heeft iemand hier ervaring mee?
Dit is meer dan een online-reiscafe. Dit is een grote verzamelplaats van reizigers. Hier kun je zoeken naar informatie, zoeken naar reisgenoten, informatie delen met mede-globetrotters etc.
Maar in het reiscafé zullen er meer mensen zijn die je van info kunnen voorzien. Aangezien dit de plaats is om reisgenoten te vinden en niet specifiek informatie over een land. Daarnaast kun je dus ook per land of per werelddeel selecteren om in contact te komen met mensen die er (bijv. Egypte) zijn geweest.
Neem anders eens even de tijd om uit te zoeken wat deze website allemaal niet voor jou kan betekenen. Ga even surfen en kom erachter dat deze site veel meer is dan alleen een reiscafé.