Egypte oktober 2012 - reisgenoten gezocht

Graag wil ik half oktober naar Egypte gaan voor een dag of 10.
Doel is voornamelijk ontspanning maar wil ook wel wat gezien hebben!

Snorkelen moet tot de dagactiviteiten behoren! :slight_smile:

's Avonds doe ik graag een terrasje, maar echt op stap gaan zegt me niet veel. Ik geniet meer van een opkomende zon met een tas koffie :zon02:

Wie zegt dit iets?
Ben zelf een 29-jarige meid uit Antwerpen (België).

:vak01:

hey , klinkt zeer intresant !
bent u van plan om 10 dagen in hotel te slapen ?
of rondtrekken , en kijken als er bij lokale mensen een bed vrij is ?

gegroet , nicolas . “mishka”

Hey Mishka,

Als ik geen reispartner vind, zal het hotel worden.
Als ik wel een reispartner vind, zal ik het bespreken met hem/haar.
Ik kan zonder problemen 10 dagen in een hotel hangen :vak02:
Als ik echt zou mogen kiezen, zou ik heel graag rondtrekken combineren met een vijftal dagen hotel.
Ik zou graag een tweetal dagen Cairo doen, een twee dagen Luxor en daarna de Witte Woestijn en dan vijf dagen Rode Zee :slight_smile:
Misschien moet ik toch maar 2 weken uittrekken :wink:
Als vrouw alleen zie ik dat in Egypte niet zitten.

Er is iemand op mijn facebook (Egyptenaar) die graag mij of ons zou rondleiden door heel Egypte. Denk wel dat je dan magnifieke dingen kan zien die je met een touroperator nooit zou zien. Maar in welke mate kan je zo iemand vertrouwen? Hij staat wel al een jaar op mijn facebook en hij blijft dagelijks heel vriendelijk, pluspunt!

Maar ik wil vooral >>> :smiley:

Welke data’s van oktober?
Ik ben zelf vrij van 6 okt t/m 16 okt!

Ai, en ik kan pas vanaf 15/10/2012 !

Hey meis. Mocht je nog een keer een andere maand gaan, laat me weten. Ik ga vaker naar egypte. Ben een 27 jarige meid. (zelf moslima)

hoihoi,

ik ben vienna 30 jr ik ga 5 of 8 oktober vanuit belgie (kom zelf uit ned.)naar taba egypte :vak02: zat zelf tedenken 7 a 10 dagen hotel en 4 dagen op een camp.
ben er 2x geweest. bevalt me prima ze hebben ook trips naar cairo overal en nergens er valt echt veel tedoen. zoek ook nog een reisgenote, is wel zo gezellig, hoewel ik daar een vriend heb zitten maar die moet werken.

groetjes en hopelijk tot horens je kan mailen naar: vienna_nv@hotmail.com