Hallo iedereen!
Ik heb me net ingelogd op deze site en wil me kort effe voorstellen! Ik zit momenteel met een pak vragen en hoop via deze weg een paar antwoorden te vinden!
Mijn naam is Gerrit, ben 31 jaar en woon in België.
Vroeger wou ik na m’n studies altijd reizen voor ik me zou gaan settlen, maar een interessante jobaanbieding bracht daar verandering in. Ik heb intussen heel wat bereikt op professioneel vlak maar mijn dromen over verre reizen maken en ontdekken zijn opgeborgen gebleven. Ik zou graag de reis maken die ik altijd al heb willen maken.
Ik weet nog niet welk land of welke cultuur ik wil ontdekken, ik heb weinig ervaring met reizen maar ik sta eigenlijk voor alles open! En als ik begin te zoeken op sites zijn er zoveel mogelijkheden dat het echt moeilijk is om er één bestemming uit te kiezen! Aangezien ik nu alléén ben zou ik wel graag een groepsreis maken, liefst met leeftijdsgenoten. Het belangrijkste aan deze reis voor mij is mensen leren kennen, een andere cultuur leren kennen, avontuur, natuur, plezier, goede groepsband …
Kan er mij iemand een site of organisatie aanraden? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Hoi Gerrit,
Leuk dat je hebt laten registreren hier op wereldwijzer!
Nou misschien kan je op deze sites wat informatie vinden http://www.intrepidtravel.com/ http://www.asianheritagetreks.com/
Waarom niet eens op vakantie gaan naar Thailand Geert?
Thailand is een goedkope vakantieland om naar toe te trekken.
Vooral Bangkok is een verbluffende stad waar je veel bezienswaardigheden kan bezichtigen.
Hieronder een lijst met een aantal tips wat je zo allemaal kunt bezichtigen in Bangkok!!ochtendritueel bij Wat Benchamabophit
- avontuurlijke busrit vanaf Nonthaburi tot de prachtige bootempel van Wat Chalaw
- locale langstaartboot ( rivertaxi) in de jungle richting Bang Noi
- expeditie naar Muang Boran (Ancient City) ( nu is er echter de skytrain maar blijft toch avontuurlijk)
- hallucinant: de overdekte groentemarkt nabij Wat Pho ( Phak Talaat)
- Erawan heiligdom ( nabij Hyatt hotel) blijft subliem!
- gewoon varen met de riverexpress van het begin tot het einde.
- Hartkloppingen krijgen in tuk tuk ( zonder verplichte juwelenwinkels)
- Sunset Diner Cruise: het meest romantische
- Grand Palace / Wat Phra Kaew
- Bayloke tower en diner
- Siam Paragon winkelcomplex
- Wat Pho + tempelmassage
- Wat Arun en Tha Tian steiger
- Wat Suthat en Giant swing
- Chinatown te voet of per fiets
- Weekend markt ( Moochit)
- Erawan Park en musea omgeving Samut Prakan bereikbaar met stadsbus
- Lumpini park en nachtmarkt van Suan Lum.
- Nachtmarkt van Patpong en Mango Tree restaurant.
- Phallus park ( Nai lert) en omgeving Hilton hotel
- groepexcursie naar Ayutthaya en retour met cruiseboot
- groepexcursie naar Floting market + Samprang Grounds + shows
- canaltrip (klongs op de Thonburi oever)
- Siam Niramit ( grootse classical show)
- Lak Muang ( nabij Sanam Luang)
- Suan Pakkart Palace ( museum en park)
- Golden Mount en Wat Saket
- Sirocco bar ( verbluffend uitzicht en Vip sfeer)
Indien je evenueel met vragen zit over Thailand,dan kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe van het Thailandforum hier op wereldwijzer,dat geld natuurlijk ook voor de andere landenfora’s.
Nou om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van het bruisende Bangkok!
http://www.mandarinoriental.com/bangkok/Images/des_thi_pop.jpg