Hallo , ik ben Hellrider, jaren een enduro clubje gerund, nu bijna 10 jaar een quadclub opgericht, na mijn ongeval met de enduro motor in 2002, effe geen zin meer in de moto, en dan maar op de quad gestapt, de enduro clunb die ik runde droeg de naam, Nin-off-road, omdat ik van ninove ben, en ninof bij ons zo word uitgesproken, de quadclub die ik bij elkaar sprokkelde draagt de naam Quadhogs, we hebben ook een web site, www.quadhogs.be daar kun je zien wat we zoal doen, mijn vakantie staat meestal in het teken van een quadvakantie, waar ook foto’s van te zien zijn op de site, dit jaar wil ik graag eens met mijn Honda Varadero 1000 op vakantie, maar weet ni goed waar naartoe , en enventueel zou ik samen met anderen op stap gaan, , want , alleen , is maar alleen,
mvg hellrider
Hoi hellrider?
Welkom op wereldwijzer,
Zelf rij ik ook regelmatig met de motor door heel Thailand.
Op de motor kom je veel meer in contact met het landschap, de wegen, en de mensen, dan wanneer je met de auto op vakantie gaat,je ziet dingen die je anders niet ziet,het geeft me eerlijk gezegd een zalig gevoel.
Nu je kan altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer voor het vinden van personen die ook hetzelfde idee hebben om met de motor door Europa te trekken.zie link hier aanklikken
Nou wens je nog veel suc6 voor het vinden van mensen die met jou door Europa willen trekken met de motor!
http://www.sylviastuurman.nl/stories/oslo/dag2/IMG_1135.jpg
groet,georgessiam.