Ik en mijn man zijn op zouk naar een tof persoon tussen de 20 en de 35 jaar om ongeveer 30 uur per week op onze 4 kindjes te passen. We hebben 2 dochters van 5,een zoon van 3 en een zoon van 1 jaar. Het zijn absoluut makkelijke lieve kinderen en ze spreken vloeiend nederlands en frans. De school is op 100 meter van ons huis voor de 3 oudste kinderen. We zoeken iemand per direct (of zo snel mogelijk) voor een periode van 2 of 3 maanden. Je reis van en naar huis vergoeden we. Voor de rest krijg je een eigen ruime kamer en natuurlijk kost en inwoning. Frans te kunnen spreken is geen must,maar we hopen wel dat je interesse hebt in de Franse cultuur. We wonen in de Provence (Vaucluse,Vacqueyras). Tevens geven we 300,- euro per maand aan zakgeld,dus geen echt salaris. Mocht je vragen hebben of zin hebben om te komen(!) mail dan naar mij op [EMAIL=“annehamelynck@gmail.com”]annehamelynck@gmail.com. Bedankt.
Ik ben alweer op zoek naar n kindermeisje,per direkt. Maar nu in de Franse Alpen (www.lamaitreya.com)HebHeb) je interesse bel me dan ajb op 0033624322375 of mail op [EMAIL=“annehamelynck@gmail.com”]annehamelynck@gmail.com. Ik ben www.pemmee.com