Een nieuwe oude bekende...

Hoi, ik heb me al eens voorgesteld met de eerste plannen voor mijn wereldreis, en intussen ben ik flink opgeschoten: de website is klaar, het plan staat en het budget is voor een groot deel bij elkaar geschraapt! Als je het leuk vindt om te lezen over mijn plannen en mijn project of als je wilt zien wat mijn bloed, zweet en tranen van de afgelopen maanden hebben opgeleverd (ik ben er érg blij mee!), kijk dan eens op http://www.projectimagine.nl/

Naast het ontwerpen van de website, heb ik me ook bezig gehouden met het schrijven van de laatste stukjes over mijn jaar als straatmuzikant in Spanje… als je benieuwd bent naar het verhaal achter titels als “Broccoli afgieten zal nooit meer hetzelfde zijn”, “Rijk? Ja? Getrouwd? Nee? Koffie?” en “Peras fritas (gebakken peren)”, kijk dan eens op http://nellekereckers.waarbenjij.nu/reisverslagen/207486/een-jaartje-cadiz/1 . Met verhalen op deze manier geschreven zal ik iedereen ook tijdens mijn nieuwe reis op de hoogte houden.

Laat me vooral weten wat je ervan vindt: support, vragen, opmerkingen en tips zijn nog altijd welkom!

Groetjes en tot…? (Nee, dit is de laatste keer dat ik me heb voorgesteld ;D )
Nelleke

Hoi Nelleke,
Bij gelegenheid zal ik je nieuwe website eens bezoeken !
Succ6 nog met al wat je gaat bereizen in de toekomst en hopelijk bezoeken vele mensen je nieuwe site.
groet,georgessiam.

Gave site, wanneer vertrek je? :slight_smile:

Ha Danielle, thanks! Morgen heb ik een afspraak om mijn prikken te plannen, en afhankelijk daarvan ga ik een definitieve datum kiezen. Hopelijk is eind april haalbaar, maar anders moet ik het een beetje opschuiven (planning… ;D). Vóór de zomer ben ik weg in ieder geval! :smiley:

Maar de eerste verhaaltjes staan nu al op de blog (Blog :: Imagine all the people) en ook de facebook-pagina is af!(Redirecting... ) :smiley:

Hoi Nelleke,

Super leuk om op je website te lezen van je plannen! Ooit zou ik zoiets ook willen doen! Ik ga je blog zeker lezen! Héél véél succes, maar vooral veel plezier! Groetjes Bregje

Dankjewel Bregje! Als je een beetje kunt sparen en als je iedereen maar laat praten die zegt dat het niet kan (qua tijd, geld, studie, werk, gevaar, gezondheid… vanalles!), dan weet ik zeker dat ik niet heel lang hoef te wachten tot ik op jouw blog kan lezen over je belevenissen tijdens een soortgelijke reis :).

Ik vind het heel leuk om te horen dat je de blog gaat volgen, dankjewel voor je berichtje!

Groetjes terug, Nelleke

Ha… en zo’n 10 maanden nadat ik mijn eerste plan hierboven deelde, gaat het dan écht gebeuren! Er is intussen een hoop bijgeschaafd en veranderd, maar de grote lijn is wel hetzelfde gebleven en de meeste voorbereidingen zijn getroffen.

Jawel, over dik een week ga ik een maandje taal-temperatuur-en-traagheid acclimatiseren in mijn “tweede thuis” Andalusië, voordat ik voor 15 maanden naar Zuid-Amerika vertrek (en daarna dus nog Azië en Afrika, maar alles op zijn tijd :P). De TEFL cursus duurt een maand en zal ervoor zorgen dat ik in ieder geval de basis van het lesgeven onder de knie heb én al een beetje ervaring als ik ergens Engels ga geven.

Het ticket is geboekt (+ uiteraard één extra stoel voor de gitaar!), de kamer in de muzikale en artistieke zigeunerwijk Triana is geregeld en langzaam begint het door te dringen dat na dit maandje wennen het écht gaat beginnen… Nelly is er (bijna) klaar voor!

Voor mijn Project Imagine all the people ga ik in verschillende landen en werelddelen minstens 3 maanden vrijwilligerswerk doen bij verschillende projecten. Door op een leuke manier verhalen te schrijven over dingen die ik meemaak, hoop ik de wereld een beetje groter te maken. Zo kunnen we onszelf beter zien als een deel ervan, en hopelijk krijgen anderen zo ook zin / zien ze de mogelijkheden om zelf óók iets bij te dragen. Als je benieuwd bent naar het hele plan, de verhalen en/of nieuwtjes, kijk op: http://tinkywong.webnode.nl/project/. Daar staat ook de facebook pagina voor als je gemakkelijk op de hoogte wil blijven

Laat gerust een berichtje achter met je mening, tips en/of support… Groetjes!