Hallo!!
Ik ben Marije, 22 jaar en woon en studeer in Rotterdam. Momenteel ben ik aan het afstuderen voor de HBO opleiding ‘Communicatie-creatief’. Vanaf begin juli ben ik klaar met mijn opleiding en zou ik graag voor een lange periode als au pair naar het buitenland willen.
Ik hou onzettend veel van kinderen en vind het erg leuk om met ze bezig te zijn. Ik heb erg veel oppaservaring met kinderen in alle leeftijden. Ik heb ook vaak nachten opgepast en zelfs twee weken op jonge kindjes terwijl de ouders op vakantie waren. Ik heb dus erg veel ervaring met kinderen en het huishouden. Een aantal jaren geleden ben ik assistent geweets bij kleutergymnastiek en recreatie turnen voor kinderen van de basisschool. Ik heb in Rotterdam een leuk leven, maar wil toch meer van de wereld zien en andere culturen leren kennen. Ik ben een ondernemend persoon en zal dan ook vaak met mijn oppaskinderen naar buiten gaan zoals naar het strand, speeltuin of zwembad.
Mochten er gezinnen zijn die op zoek zijn naar een au pair of weet je misschien een gezin voor mij? Mail dan naar 4211479@inholland.nl.