Net zoals velen op deze pagina ben ik ook op zoek naar betrouwbare informatie over werken in NYC. Nu zit ik nog op de middelbare school. Maar hierna zou ik er graag een jaartje tussenuit willen. Even weg van alles en iedereen hier en lekker op avontuur gaan. Ik weet al waar ik naartoe wil, NYC ofcourse hehe maar nu heb ik een groot probleem WAT GA IK DAAR IN HEMELSNAAM DOEN. Ik heb informatie gezocht en gezocht en gezocht…maar er was geen sprake van enigzins bruikbare info. De site www.aupairinamerica.com leek me op het eerste oog wel wat. Goed geregeld programma, lijkt me wel leuk voor jongeren die van KINDEREN houden… Dus niet voor mij :unsure:
En een jaar lang babysittertje spelen is A LOOOOONG TIME :lol:
People…IM DESPERATE!!!
Help me, wat voor werk valt er voor een jaar lang te doen in New York… en bestaat daar op deze doolhoven der INTERNET een fatsoenlijke site over??? Het liefst zou ik iets inde verkoop of horeca doen…maar ach ik weet t niet :lol:
Mocht er iemand zijn die n.a.v mijn hulpkreet wat nuttige informatie heeft…of gewoon wat kwijt wil …ga gerust je gang
Je kan niet zomaar een jaar in Amerika werken. Je hebt in ieder geval een werkvisum nodig en die krijg je alleen als een bedrijf jou heeeeel graag wilt hebben. Het is voor het bedrijf ontzettend veel werk en er hangen veel regeltjes aan vast. Zo moet je bijvoorbeeld een “special skill” hebben, je moet dus iets kunnen of hebben wat een amerikaan niet heeft! Als je geen au pair wilt zijn dan zou je een jaartje college kunnen doen? Is niet werken maar kan je vertellen wel helemaal fantastisch! (ik ben 3 jaar blijven hangen…) Of anders via een organisatie zoals travel active, maar dat is dan wel alleen voor een aantal weken op een summercamp. Of stage lopen, maar ja ik weet niet of je na je school dat kan doen.
Succes in ieder geval en als je vraagjes hebt over naar een college gaan…ask!
Groetjes!
Ik wil ook heel graag voor een tijd naar NYC. Ik ben geinteresseerd in werken of studeren. Maar net zoals jij kan ik niet echt veel daarover vinden. Wel over studeren, maar werken is een heel ander verhaal. Au pair is niks voor mij en wonen bij een gastgezin ook niet. Ik woon namelijk alweer 2 jaar in een studentenhuis. Maar ik wil graag wat informatie van jou over het studeren in NYC en hoe ik dat kan gaan regelen. Groetjes, Marjolein.
Hey Marjolein, mail me anders ff met wat je precies in je hoofd hebt. Je kan namelijk met een organisatie een jaar uitwisseling doen. Dat lijkt me gewoon inschrijven en thats it. Hoe lang wil je precies gaan? En speel je toevallig een sport want dan zou je een scholarship kunnen aanvragen. Nou ik hoor wel van je en dan zal ik je vraagjes zo goed mogelijk proberen te antwoorden.