Een Eiland Kopen

Mijn partner(m33) en ik(v36) zijn sinds een klein jaartje bezig ons te oriënteren op de koop van een eiland.

Nu zou het zomaar kunnen zijn dat er in Nederland of elders nog mensen met vergelijkbare, serieuze plannen rondlopen.

We zijn niet onbemiddeld, maar hebben beslist geen Onasis in de familie; hebben een hele normale baan (horeca) en wonen in Zwitserland.

We denken aan 2 of 3 stellen die belangstelling, plannen en/of ervaringen om uit te wisselen hebben.

Regio’s waar wij aan denken zijn Australie (Tasmanie), Nieuw Zeeland, Panama, Brazilie en eventueel Canada.

We hebben al het een en ander aan huiswerk gedaan, maar…
je kunt je nooit genoeg voorbereiden.

Ideeen, deelname, plannen, ervaringen, vragen, belangstelling, etc.
zijn van harte welkom; berichtje of emailtje; wat je wilt.

Sleutelwoorden; SAMENWERKING, JONG, DYNAMISCH, INTERNATIONAAL, COMMERCIEEL maar ECOLOGISCH VERANTWOORD.

Web Tips: www.private-islands-online.com en www.vladi.de

Curiously awaiting…

Lefje :stuck_out_tongue:

Beste Lefje,

dat lijkt mij een prachtig idee om zoiets te doen maar is dat niet immens duur?? Als ik het goed begrijp willen jullie daar ook gaan wonen??? Stuur mij meer details aub op ruudgoffin@yahoo.com.

Ikzelf zoek contactpersonen in het buitenland voor mijn internationale business in welnessproducten. Neem hiervoor met mij contact op op hetzelfde mailadres. Bij interesse kan er ook voor jullie een bijverdienste inzitten

Groetjes,

Ruud