Mijn naam is Bert en ben 28 jaar. Mijn (inmiddels) vrouw en ik hebben in het verleden een aantal leuke reizen kunnen maken en zijn van plan dit nog regelmatig te herhalen. Zo zijn wij afgelopen jaar Cuba rondgetrokken tijdens onze huwelijksreis en hebben wij in de voorgaande jaren o.a. Mexico en Indonesië bezocht. In het verleden is gebleken dat mensen op internetfora (ervaringsdeskundigen) ons van betere tips hebben kunnen voorzien dan een reisgids ooit heeft gedaan. Vandaar mijn aanmelding.
Op dit moment ben ik aan het uitzoeken welke mogelijkheden er zijn om eind april twee weken richting Japan te vertrekken. Ik heb inmiddels al op jullie forum wat tips en aanbevelingen gelezen en wil een reisschema voorleggen in de hoop dat jullie mij hier in kunnen adviseren.
Mochten er dingen zijn waar ik iemand van tips kan voorzien, dan hoor ik dat graag.
Hoi Bert,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,hoe waren je reiservaringen met Indonesië?
Wel Bert je kan altijd je tips kwijt op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Bert!
groet,georgessiam.
In Indonesië hebben we met name Bali rondgetrokken. Was heel erg mooi!
Heerlijk eten, geweldige mensen, mooie natuur, een schitterende cultuur en prachtige bouwwerken. Alles ligt op korte afstand van elkaar. We hadden hier een hele goede en betrokken persoonlijke gids die ons naar de mooiste plekjes van het eiland bracht voor. Dit kost niks t.o.v. andere reisbestemmingen en ook het dagelijks leven is er heel goedkoop. Aanrader dus!
Vond alleen de stranden tegenvallen t.o.v. het beeld dat ik eerder van Bali had. Als het je alleen voor zon, zee en strand te doen is kan je beter naar Mexico uitwijken.