Ecuador: Juni-aug. 2004

Hola!

Mijn naam is Sanne, ik ben 26 jaar en ik heb net besloten om via de stichting “Kinderen van Ecuador” voor 6 tot 8 weken naar Ecuador te gaan. Mijn plannen zijn: Spaans leren, vrijwilligerswerk doen en ondertussen en eventueel ook daarna zoveel mogelijk te zien en ervaren.

Mijn vlucht is nog niet geboekt, maar het idee is om rond 20 juni weg te gaan en tot hooguit 22 augustus te blijven. Het lijkt mij leuk om vooraf contact te hebben, informatie uit te wisselen etc. en (gedeeltelijk) samen dingen te ondernemen.

Ik heb de nodige reis-/backpackerservaring opgedaan in verschillende werelddelen, maar ben nog nooit in Zuid-Amerika geweest en spreek nog geen woord Spaans. Cultuur gaat bij mij boven natuur; ik houd ervan in contact te komen met mensen met verschillende (culturele) achtergronden; de taal zal ik dus wel snel oppikken.

Wil je meer weten over het wat en hoe van mijn reis, vraag het me dan gerust. Zelf sta ik zeker open voor tips of informatie.

Groetjes van Sanne

dat wordt nog leuk voor de terugvlucht !!! die periode is echt hartstikke druk !!
succes! wees snel.