ebola

Hallo ,mijn naam is marcel ik heb een vraagje ,mijn zoon gaat binnenkort naar kisuma voor stage in kenia ,maar ik heb het niet zo op ebola.
Zou iemand mij kunnen vertellen of daar ook het virus voorkomt , want hij zegt namelijk,hoeft je niet druk te maken afrika is groot dus zou iemand mij uit de droom kunnen helpen??
bedankt.

En zij hebben gelijk. Geen zorgen.

ok .thanks

In Kenia komt geen ebola voor! Zie ook de nieuwsuitzending van RTL afgelopen zaterdag 19.30uur. Kenia ligt aan de oostkust van Afrika niet aan de westkust, waar het wbolaviris voorkomt, en is zelf al zo’n 17x groter dan Nederland. Wat dat betreft zit je in Nederland dichterbij ebola (de 2gevallen in Spanje) dan in Kenia.
Daarnaast zei de RTL-correspondent het wel mooi in ons gesprek voor zijn opname: ‘je moet wel heel erg je best doen om ebola te krijgen hoor!’ Het is natuurlijk niet in de lucht overdraagbaar. Maak je niet teveel zorgen, je zoon gaat een prachttijd tegemoet, dat weet ik zeker! Kenia is een prachtig land met supergastvrije inwoners. Mocht hij nog richting de kust komen. Ik woon aan de zuidkust van Kenia, Ukunda, dus dan moet hij nog maar eens contact opnemen! :wink: natuurlijk mag hij of jullie me ook altijd contacteren met andere vragen. marriettevdvelde@hotmail.com

Groetjes uit zonnig en warm Kenia!

Via Wereldwijzer app

he mooi bedanktben alwat gerusterdank je:zon02: