Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om een rondreis(je) te gaan maken in noord-amerika. Na veel zoeken op internet heb ik een leuke reis gevonden via summum ( start in NY en eindigd in SF )die volgend jaar mei ( 2010 ) plaatst vindt. Nou heb ik begrepen dat de mensen die zich hiervoor al hebben ingeschreven zijn stelletjes zijn en nou lijkt het me leuk als er meer mensen van mijn leeftijd mee gaan of in iedere geval 1 of 2. Ik ben zelf 27 jaar ( dan 28 ) Dus ben je opzoek naar een leuke rondreis neem dan even een kijkje bij summum. En laat het mij weten!
hoi
graag zou ik willen weten wat het allemaal gaat kosten…? en is het met een tour…? omdat jij zei dat er stelletjes komen en vele hebben ingeschreven staan maar ja klinkt iig niet slecht:D
Misschien dat je het beste een kijkje kan nemen op www.summum.nl dat is de reisorganisatie waar ik mee ga. Als je de reis van 6 mei aanklinkt kun je zien wie er allemaal al geboekt hebben. Op de site staan ook duidelijk hoe duur het allemaal kost en waar de reis precies allemaal naar toe gaat.
Ik ben heel benieuwd hoe je die reis gaat ervaren, zou je dat na afloop kunnen laten weten? Zelf zou ik in het najaar ook nog een keer richting de VS of wellicht Canada willen gaan, het liefst zou ik gewoon met een stel vrienden een auto huren, maar aangezien ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk niemand mee ga krijgen is zo’n groepsreis toch ook een optie. En die reis van Summum lijkt me toch wel een heel net aanbod.