Duikschool Of Duikbasis?

Beste allemaal,

voor een vriend, waarmee ik over 2 weken naar Djerba heb ik even een vraag. Hij is een master scubadiving en wil graag duiken op Djerba. Zijn vraag is of er een goede duikbasis of school is? Het gaat dus niet om duikles. Graag erbij vermelden waar die duikschool of basis zich bevindt (veel info is niet erg!)

Bij voorbaat dank,

Hallo,

Voor zover ik het weet zijn er enkele duikscholen op Djerba, maar welke goed zijn en waar die precies zitten weet ik zo niet. Ik zal het voor je navragen op Djerba en het antwoordt hier neerzetten en op je adres bij de Djerba Groep.

Groetjes,
Marianna

Hey bedankt marianne. Maar wanneer ga jij? je kunt er dus internetten, andes kan je het niet op het forum plaatsen? Ik spreek je wel op het djerba forum.

Hallo,

Ik ben van 2 t/m 23 september op Djerba. Het klopt dat je daar kunt internetten, er is in Midoun een internetcafe en in een aantal hotels kun je daarvoor ook terecht. Maar de informatie heb je al eerder hoor, we hebben regelmatig contact met mensen die daar wonen en/of werken, dus dat bericht kun je binnen een paar dagen verwachten.

Groetjes,
Marianna