Mijn vriend en ik willen in juli/augustus 2010 graag een autovakantie maken met een eerste stop in zuid frankrijk en dan willen we graag door rijden naar Spanje. Ik vind het erg moeilijk om me te orienteren. Al vaak ben ik in de provence geweest. Verder ken ik niet veel van Zuid Frankrijk. En in Spanje heb ik alleen het meest zuiden gezien.
We vinden het belangrijk om relaxte stranden te bezoeken en lekker te kunnen eten. We willen niet te veel hoeven maar toch ook een beetje avontuur. Wanneer we ons orienteren komen we telkens op van die toeristische plekken uit. En dat willen we liever niet. We vinden het leuker om echt iets met te krijgen van de locale bevolking en kenmerken.
Kortom west of oost noord Spanje? Want dan kunnen we ook een beetje uitstippelen waar onze eerste stop in Frankrijk gaat plaatsvinden. Over zuid frankrijk maak ik me minder zorgen, omdat we daar niet zo lang willen blijven. Dus wie weet de echte leuke plekken die wij kunnen ontdekken in Noord Spanje waar je lekker kan eten en ook naar het strand kan en wellicht ook verder het binnenland in??? Hoop dat iemand een goede tip heeft.
Alvast bedankt!!!
Julie Schouten