Hoi,
Is een dominicus reisgids voldoende voor 2 maanden backpacken, of moet je echt een LP hebben?
Ik vindt het jammer dat er geen Rough Guides bestaan voor Nieuw Zeeland.
Wat denken jullie voldoende of niet ?
Hoi,
Is een dominicus reisgids voldoende voor 2 maanden backpacken, of moet je echt een LP hebben?
Ik vindt het jammer dat er geen Rough Guides bestaan voor Nieuw Zeeland.
Wat denken jullie voldoende of niet ?
De Lonely Planet hebben wij als zeer compleet ervaren. Over het algemeen vinden wij de Dominicus te algemeen en weinig van de gebaande paden af.
Ik heb een insight guide van New Zealand. Wat mij betreft een Nederlandstalige LP ! Ben er zeer blij mee!
staan hier ook hostels in en al die dingen voor een backpacker en niet voor een rijke hotelvakantie?
Er staat volgens mij voor iedereen wel wat in. Veel info per “omgeving” en achterin de gele pagina’s met info over eten, slapen, vervoer enz… Ik heb hem gekocht bij de ANWB. Je kunt er denk ik het beste even zelf in kijken. Verder een gids van Jasons. Die haal je bij de VVV in New Zealand en dat zijn alleen maar adressen met telefoon, korte omschrijving van de accomodaties en prijzen, in alle klassen. (Kijk maar een op de website van Jasons)
Wij hadden een Rough guide van Nieuw zeeland mee. Dus die bestaat wel…
in het engels. Dat boek is bijna als een bijbel, letterlijk dan: hele dunne blaadjes met massa’s informatie. Ik denk dat het meer dan 1000 pagina’s dik is. Voor logement of eten geven ze telkens mogelijkheden in alle prijsklasses, van campings tot luxe hotels. Zeker een aanrader.