Iemand een idee of trotter ook reisgidsen uitgeeft van nieuw-zeeland?ik kan het nergens terugvinden op internet.
Heb de trottergidsen regelmatig gehad,lekker nederlands,heeft n tip voor andere gids?
Iemand een idee of trotter ook reisgidsen uitgeeft van nieuw-zeeland?ik kan het nergens terugvinden op internet.
Heb de trottergidsen regelmatig gehad,lekker nederlands,heeft n tip voor andere gids?
Helemaal niemand…?
Wat ik zo zie op het internet bestaat hij niet.
Volgens mij heb ik wel goede dingen gehoord over Capitool, er staat een positieve review op Bol.com.
Misschien eens naar een reisboekenwinkel? Ik vind het zelf toch altijd fijner als ik zo’n boek eerst even in handen heb gehad.
Ik heb ook geen trotter gevonden van NZ. Heb nu de Rough gide gekocht. Een kanjer van een boek, maar ik vind hem wel goed. Je vindt er minstens evenveel in als in een trotter.
Voor andere reizen heb ik ook al eens een Lonely planet gekocht; die zijn ook vergelijkbaar met de trotter.
Insight Guides vind ik ook altijd wel prettige gidsen.
De 2 bovenstaande boeken zijn engels geschreven neem ik aan…?ik zoek juist een boek in het nederlands (daarom vond ik trotter fijn),leest toch net iets makkelijker…
En je bedoeld met reisboekenwinkel de anwb…??
Euhm, nee…? Een boekwinkel waar ze reisboeken verkopen? ![]()
Die zitten in de meeste grotere dorpen en steden wel, hoewel ANWB winkels vaak ook wel een leuke collectie hebben.
Capitool is wel Nederlands volgens mij.
Wij nemen een Engelstalige mee, de Rough Guide (schijnt voor NZ beter te zijn dan LP) en een Nederlandstalige: Wereldwijzer Nieuw-Zeeland. Zelf vind ik deze serie erg prettig als Nederlandstalige reisgids met veel achtergrondinformatie, er staat minder praktisch info in, maar daar gebruiken we de engelstalige dan weer voor!
Insight Guide heeft zowel Engelse als in het Nederlands vertaalde gidsen. Toevallig heb ik van N-Z de Nederlandse uitgave.
online hebben Bol.com en de zwerfkei een groot aanbod. Verder kun je kijken bij Joho, Beversport, enz. ANWB heeft Nieuw-Zeeland ook wel.
Net is even rondgesnuffeld bij beversport,maar het aanbod van boeken is niet erg groot.
Zit nu te twijfelen tussen capitool en wereldwijzer,wat zou het meest op trotter/lonely planet lijken qua praktische info?
Rough gide hadden ze ook, maar helaas geen nederlandse versie…
Ik heb ook een nederlandse Insight Guide. Ik vind hem super. En gekocht bij de ANWB. Hij mag zeker in mijn koffer!