Ik ga 6 augustus op vakantie met de reisorganisatie Do It (adventure).
Ik ga mee met de reis Picos 'd Europa (Spanje) en vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze of andere reizen in dezelfde catogorie.
Aangezien ik 18 ben en (ongeveer ) de jongste zal zijn, ben ik nieuwsgierig naar de gemiddelde leeftijd.
En hoe zit dat met de busreis? Leer je elkaar direct kennen, of is dat moeilijk aangezien er andere reizen meegaan in dezelfde bus?
gemiddeld zit je bij Do It rond de 23, 24 jaar, uitzonderingen erboven en eronder daargelaten.
Goede klup, zul je geen spijt van krijgen.
Jouw bus bevat naar alle waarschijnlijkheid alleen mensen voor diezelfde reis, dus de kennismaking begint op dag 1 !
Originally posted by hansv@07-01-2004, 00:35:44
** gemiddeld zit je bij Do It rond de 23, 24 jaar, uitzonderingen erboven en eronder daargelaten.
Goede klup, zul je geen spijt van krijgen.
Jouw bus bevat naar alle waarschijnlijkheid alleen mensen voor diezelfde reis, dus de kennismaking begint op dag 1 !
Veel plezier **
Voor zover ik weet gaan er meerdere reizen mee. Voor sommige reizen zijn de data’s+tijden namelijk precies hetzelfde als mijn reis en gaan ze net als ik met een quality liner (bus) mee. Deze bus is behoorlijk groot, dus het lijkt me sterk dat ik alleen met mijn eigen groep in deze bus zit.
Maar misschien zit ik wel fout hoor. Het leek me alleen logisch :).