Divers personeel voor club/ bar zomerseizoen 2008

Werken op Rhodos of Kos?
Gevraagd voor het zomerseizoen 2008:

Voor de Orange Spot op Rhodos jong en enthousiast personeel voor Psycho Club (18-25jr) en net zo enthousiast personeel voor de Znaps Bar (25-35jr).
Voor de Orange Spot op Kos (bestaande uit Camelot Club), gelegen in de barstraat: jong en enthousiast personeel (18-25jr).

De Orange Spot zoekt o.a. personeel voor achter de bar/bediening op het terras en proppers!

Spreek je zowel Nederlands als Engels (deze 2 zijn een ’must’), ben je enthousiast, sta je stevig in je schoenen, ben je niet bang om hard te werken en heb je ervaring in de horeca, dan kun je reageren! Het seizoen loopt van juni t/m september. Het liefst hebben we personeel die voor de gehele periode beschikbaar zijn, maar je kunt ook reageren als je voor een kortere periode beschikbaar bent (het liefst niet minder dan 8 weken). Reacties s.v.p. in het Engels (met foto!).

Bekijk onze gloednieuwe website. www.orangespot.nl
email: [EMAIL=“personeel@orange-spot.nl”]personeel@orange-spot.nl

Oke, solliciteren is dus vanaf januari begrijp ik.
Helemaal leuk! Alleen waar zit deze zaak precies, ik kan hem namelijk
niet herinneren terwijl ik er toch al wel een jaartje of 18 kom.:redface:

groetjes jacqueline

Ok, leuk! Ik ga zeker solliciteren in januari :slight_smile: Ben vorig jaar een weekje naar Rhodos geweest en we waren eigenlijk wel iedere avond in Orangespot te vinden :wink: Erg gezellig! Begreep dat 't nu helemaal verbouwd is, ben benieuwd! Ik heb in ieder geval de nodige horeca ervaring (6 jaar bar/bediening) en het lijkt me een super leuke ervaring.

En voor Jacky; als je in Rhodos stad vanaf de kant van het strand de barstreet inloopt, dan zit Orangespot aan het einde aan de rechterkant, tegenover Colorado.

Groetjes Mila

Hallo, ik ben Nynke (24) en zou graag samen met m’n vriendinnetje Jorien (23) komen werken in de zomer. Waarschijnlijk de maand juli als dit mogelijk is. Wanneer zouden wij hiervoor kunnen solliciteren? Met vriendelijke groet, Nynke en Jorien

Hoi,

Je kunt vanaf nu solliciteren! We krijgen echter wel veel sollicitaties al binnen van geinteresseerden die voor langere periodes willen werken, zoals 2 maanden en hier gaat onze voorkeur naar uit. Maar je bent van harte welkom een email te sturen met een sollicitatie!

M.vrg.gr.
Lisette