Discover Oost Afrika with African Secrets Limited

Hallo allemaal,

Voordat ik mijn verhaal gedoen stel ik mezelf netjes voor.
Mijn naam is Fabian Derrick woon in Nederland maar ben geboren in Oeganda.Inmiddels woon ik hier al 14 jaar ben een nederlander met een tintje, tintje maar hoor hahhah.

Ik ben vertegenwoordiger van African Secrets Limited in Nederland.
Wij regelen onderander Prive of groep safari’s,Cross Country tours ,Ecotoerisme,Bergsport Birding,Strandvakanties,Familie tour Huwelijksreizen(zanzibar), reizen met u eigen wensen en nog veel meer.
Deze reizen regelen wij in oost Afrika,in dit geval is het Oeganda,Kenia, Tanzania,Rwanda en Zanzibar.

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Oeganda(kampala) en hebben we ook nog 2 andere vestigingen één in Kenia(Nairobie) en Canda(Edmonton).
Ons nederlandse website word momenteel aan gewerkt.
Maar mocht er vragen zijn, feel free to ask kan ik ook meer toelichting geven.

Bedankt,

Fabian Derrick

Hallo allemaal,

Ik wil jullie wijzen op een disussie gaande op het Kenia forum over benedenstaande persoon die op verschillende fora voor zichzelf reclame maakt.
Hoe hij op met verschillende accounts actief is op Wereldwijzer, de wijze waarop hij mensen met eenvoudige vragen te woord staat en zijn lokale collegas, waar hij zelf ook gebruik van maakt in een nagatief daglicht plaatst.
Hij doet dit onder de naam African Secrets Tours, oordeelt U zelf over de integriteit en handelswijze van deze persoon in deze thread: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk