Disco Sites Blanes

hahaha kan je daar een string van de arena kopen? :smiley: vet melig haha kan die mijn chinsanstring overtreffen? :stuck_out_tongue:

Hahah jah hij is vet… hij is zwart en doet je veel aan de ArenA denken…

De nieuwe site is er.

De Gotcha heeft een goede site, ik mis alleen nog een gezellig muziekje. Genoeg foto’s van vorig jaar.

20 juli is het weer zover dan gaan we voor de derde keer naar Blanes.

Site van Bar Gotcha is eindelijk veranderd, das een stuk beter geworden. maar ik heb gehoord dat ze verhuisd zijn. Ik ben 2 jaar gelden in Blanes geweest. Ik kom dit jaar ook weer. App lotus 2 weken met 4 vrienden in augustus. Tot ik de Gotcha en de Mimos natuurlijk.
Doei frankie

De Gotchasite is cool.
groetjes martijn

er moet meer gestemd worden.

mike

De vetste bar met de beste site, ik moet wel bekennen dat ik nog niet in de Mimos ben geweest. maar dat gaat dit jaar wel veranderden. Maar we gaan zeker weer iedere avond op de bar dansen bij Gotcha.

Tijn.

Ik Ben vooooor de Arenaaa :smiley:

moet idd meer gevote worden :slight_smile: al vink deze uitslag wel ok :smiley:

Originally posted by chantiejj@30-01-2005, 22:14:33
** hahaha kan je daar een string van de arena kopen? :smiley: vet melig haha kan die mijn chinsanstring overtreffen? :stuck_out_tongue: **

Ik heb er wel 1 :stuck_out_tongue:

http://www.sunsetblanes.com/opening2005.jpg

Grootse opening komt dit zien!!!

Jaaah, 1 x is gen0eg !

mja precies, spammer :lol:

haha nee k ben gewoon lief, gun iedereen om dat mee te maken, zou toch zonde zijn als iemand dat mist :wink:

Originally posted by sunset blanes@21-05-2005, 13:15:07
** haha nee k ben gewoon lief, gun iedereen om dat mee te maken, zou toch zonde zijn als iemand dat mist :wink: **

Kben er dan nog niet, en heel veel ook nog niet.
Je had beter 1 topic kunnen aanmaken, en daar dat plaatje neer hadden kunnen zetten. Nu heb je het overal staan. En mensen kunnen zicht daar aan irriteren.

• Ik wel iig :stuck_out_tongue:

Originally posted by WinkelWagentje@21-05-2005, 14:08:46
** Kben er dan nog niet, en heel veel ook nog niet.
Je had beter 1 topic kunnen aanmaken, en daar dat plaatje neer hadden kunnen zetten. Nu heb je het overal staan. En mensen kunnen zicht daar aan irriteren.

• Ik wel iig :stuck_out_tongue: **

lekker boeiuh
da maak ik daar wel weer goed :wink:

Originally posted by sunset blanes@22-05-2005, 13:12:33
**
lekker boeiuh
da maak ik daar wel weer goed :wink: **

Wat maakt je wel weer goed ? :expressionless:

ok krijg ik dan een lkkr drankie van jeee? :rolleyes: :smiley:

Kreeeeg IK lkkr al :smiley:
Tegen inlevering van die foto :stuck_out_tongue: