Directe vluchten Amsterdam - Buenos Aires

Ik zag zojuist dat Martinair sinds 1 september rechtstreeks vliegt van Amsterdam naar Buenos Aires. Ze hebben nog een beetje moeite met het spellen van de naam (in de mouse-over reppen ze over Buonos Aires), maar het is in ieder geval goed nieuws voor de Nederlanders die rechtstreeks willen vliegen:

http://www.martinair.com/nl_nl/destinations/newroutes/index.aspx

Overigens, ter verduidelijking: ik bezit geen aandelen in Martinair :slight_smile:

Ook vliegen ze direct op La Paz en Santiago de Chile,

groet
Jan Lettinga (alias Chenque)

Dan moet je toch nog even beter kijken, want voor zover ik weet vliegen ze via Amerika, waar je over moet stappen op een United (geloof ik) vlucht. Je bent dus knap lang onderweg!

Je hebt gelijk, stom zeg! :retard: Ik ben er in getuimd en met mij misschien wel vele anderen. Ik vind dat de website hier heel onduidelijk over doet, alhoewel het wel op de eerste pagina staat beschreven, suggereert de zoekfunctie toch echt dat je rechtstreeks vliegt… niet echt een verbetering dus en nog steeds geen directe vlucht tussen NL en ARG.

Hoewel er al jaren geruchten gaan dat KLM rechtstreeks gaat vliegen vanaf Amsterdam, geloof ik daar niet zo in. Bij KLM weten ze in ieder geval van niets en waarom zouden ze ook? Hun ´partner´ Air France vliegt al rechtstreeks vanaf Parijs en hun zakelijke partner TAM vliegt vanaf Sao Paolo…

Iemand erbaring met Iberia…Ik vlieg nl in januari met hun naar Buenos Aires met een tussenstop in Madrid…

Vaak met Iberia gevlogen en mijn mening is dat het allemaal wel oké is. Niet bijzonder, maar ook niet slecht en één van de meest directe verbindingen die je kunt kiezen (ging onlangs weer via Rome met Alitalia maar is toch een omweg op de route Amsterdam - Buenos Aires).

Goede vlucht!

Zo lang je geen eisen stelt aan klantvriendelijkheid, vind ik Iberia de beste keuze voor AMS-EZE. Verwacht dus geen service aan boord en al helemaal geen vriendelijk personeel. Maar af en toe even opstaan en richting pantry lopen is geen probleem, daar kan je dan iets te drinken of te snacken vragen. Ze zijn ook de goedkoopste maatschappij, tenzij je via een enorme omweg (USA) wil vliegen.

Ben zelf net terug (helaas) uit BA.
Gevlogen met Iberia via Madrid. Niks op aan te merken, gewoon korrekt.
Zelfs een aardige stewardess bij die extra kussentjes en dekentjes uit zichzelf kwam brengen en ons er op wees dat het vliegtuig niet helemaal vol was en we dus ieder 2 stoelen mochten nemen.
Ze komen idd maar 2x langs met eten en drinken, maar je mag altijd zelf gaan halen, zelf pakken of er staat iemand.
Voor de filmverslaafden, er is geen schermpje in de stoel voor je, dus ik zat er wat te ver vanaf. Maar dat maakt mij persoonlijk niks uit.
Ga een beetje achterin zitten stoel 49 A en C hadden wij, daar is gewoon rondom meer ruimte. En niemand meer achter je. Of reserveer een stoel bij een nooduitgang.
Ook vlogen we op tijd, alle vluchten.
Op Madrid airport heb je wel lang nodig om naar de volgende gate te gaan, hou daar rekening mee.

Ik dacht al… stomstomstom. Toen nog geboekt via MartinAir via US(AA). Blijkt toch dat het nogsteeds via Miami is.

Iemand trouwens ervaringen met MA/AA? De eerste keer dan ik een lange vlucht heb, maar weet niet wat ik ervan moet verwachten.