Deskundige Japan gezocht voor project

Hallo Allemaal, :dag:

Ik ben nieuw hier op het forum en de reden dat ik lid ben geworden is omdat ik voor een schoolproject (over Japan) een deskundige moet zien te vinden.
Helaas is er niemand in mijn omgeving die voldoet aan de eisen (mag namelijk geen leeftijdsgenoot zijn) en is het vinden toch wat lastiger dan gedacht.

Nu wil ik dus hier een oproepje doen.
Weet jij veel over Japan en zou je voor mij een vragenlijst willen invullen van 15 vragen? Laat het me weten!

Groetjes Esmee

Wellicht handig om toch wat meer informatie te geven? Al is het maar iets meer richting waarover het project gaat, want “Japan” is een heel breed begrip.

Je zal hier zeker mensen vinden die “ervaringsdeskundig” zijn middels het reizen. Maar even naar mezelf kijkend: ik zou me daardoor nog geen Japan-deskundige durven noemen. Ik heb er noot gewoond, ik heb nog altijd maar een oppervlakkige kennis van cultuur, gebruiken en geschiedenis. En dat zal voor de meesten hier niet heel anders zijn waarschijnlijk.

Bedankt voor je reactie. :slight_smile:
Het project gaat over de Japanse cultuur. Als iemand dus wel aardig wat weet over de Japanse cultuur is het prima.

Hoi Esmee,
het gaat om het invullen van een vragenlijst? Naast het reizen heb ik ook wel interesse in de Japanse cultuur en geschiedenis.
Als je me de lijst kan sturen (pb?) dan wil ik wel naar de vragen kijken of ze te doen zijn.

Groeten,
Rebecca

Hoi Rebecca,

Bedankt! Het gaat inderdaad om het invullen van een vragenlijst.
Helaas kan ik je geen PB sturen omdat je inbox vol zit.
Zou ik het eventueel kunnen mailen?

Groetjes Esmee

Hoi Esmee,
ik heb alle zooi uit mn inbox verwijderd, je kunt me weer een pb sturen.

groeten, Rebecca

Nou ja, stuur maar door, dan kijk ik ook wel wat ik ervan kan brouwen :slight_smile: