Dell morocco is opzoek naar jou!

Helpdesk Analyst Dutch & English Speaking

**Dell **

For more than 26 years, Dell has played a critical role in transforming computing, enabling more affordable and more pervasive access to technology around the world. The company’s technology solutions improve customers’ productivity, enhances their lives and meets their distinct needs. Headquartered in Round Rock, Texas, Dell serves customers ranging from the world’s largest and most demanding businesses and public-sector organizations, to small and medium businesses, and consumers worldwide. Recognized for its ability to provide customers personalized, built-to-order technology through direct, online and retail channels, nearly 80 percent of Dell’s $51 billion in revenue last year was driven by enterprise products, services and solutions it delivers to businesses and organizations. Dell’s nearly 100,000 team members worldwide are deeply committed to corporate responsibility. The company ranks among Working Mother Magazine’s 100 Best Companies and second among Newsweek’s Greenest Companies in America.

At Dell, we promote an environment that thrives on innovation. To deliver effective solutions that meet customer challenges, Dell employs an open, standards-based approach to technology innovation. Each year, Dell honors the outstanding inventors among its employees.
Specialties
computers, storage, servers, IT services, services

**Samenvatting **

• Verantwoordelijk voor het verstrekken van technische ondersteuning via telefoon / e-mail / chat (online, social media) van desktops, laptops, randapparatuur (zoals printers, projectoren, etc.), software op maat of een off the shelf software (industrie of merkgebonden.)
• beantwoordt vragen over installatie, bediening, configuratie, maatwerk, en het gebruik van de toegewezen producten.
• Verantwoordelijk voor het volgen van aangegeven beleid en procedures (bijvoorbeeld het controleren van aanspraak op garantie, etc). Toepassen van diagnostische technieken om problemen te identificeren en op te lossen en storingen te verhelpen.
• Het verwerken van gegevens betreft technishe problemen in de databank voor diagnose en oplossing implementatie.
• Beantwoorden van klantvragen zoals technische problemen / vraagstukken met betrekking tot hardware, software en netwerken via e-mail / chat, online, social media en telefoon.

• Helpt klanten met het vaststellen van diagnose en het verstrekken van oplossingen aan Technische dienst of klantensercive
• Maakt gebruik van technieken en tools om het probleem op te lossen en producten die defect zijn te identificeren volgends richtlijnen bij het afgeven van service calls / contacten.
• Adviseert / begeleidt klanten binnen de procedurele richtlijnen om een complete oplossing voor hun technische of klantgerichten vragen te garanderen.
• Signaleert, onderzoekt en geeft input op unieke of terugkerende problemen van klanten.
• Blijft op de hoogte over Dell’s productlijn, de huidige industriële producten en technologieën.
• Richt zich op het leveren van een positieve klantervaring volgens Dell normen.
• Monitoren en tracks problemen om nauwkeurige resolutie te garanderen.
• Kan worden betrokken bij het genereren van inkomsten activiteiten met de huidige klanten van Dell.
• Evalueert en verspreidt relevante cross-functionele informatie.

**** Kennis en vaardigheden: ****

• 12 maanden relevante ervaring
• Vloeiend Nederlands en Engels
• Bij voorkeur een technische achtergrond/ ervaring
• Teamspeler
• Uitstekende communicatieve vaardigheden
• Organisatie skills & time management
• Front office Customer experience
• Dynamisch

**kwalificaties: **

• Sterke probleem/oplossing vaardigheden
• Sterk vermogen om Service Desk, best practices en standaard processen te begrijpen
• Sterk vermogen om te werken in teams en andere afdelingen
• Sterk vermogen om essentiële diensten te vertalen in duidelijke on-boarding projectplannen
• Sterke vermogen om hiaten te onderscheiden in overgangsprojecten en snel risico’s te beperken
• 2-3 + jaar relevante werkervaring (Hogere Beroepsopleiding is een pré) werken in Transition / On-boarding in een Service Desk omgeving
• Ervaring in het begrijpen van diensten en behoeften van de klant die betrekking hebben op handelingen / levering