Ik ben een 21-jarige studente en ben eind november klaar met mijn bachelor. Half februari begin ik aan mijn master en in de tussentijd wil ik graag backpacken in Nieuw-Zeeland. Voor dit geweldige avontuur zoek ik een reisgenootje van maximaal 25 jaar. Ik hoop op een actieve, sportieve vakantie maar ben ook zeker van het relaxen en stappen. Wie gaat er mee?
Ik (22jr) ben ook dit jaar afgestudeerd en ga in feb 2012 beginnen aan m’n master. Wat dat betreft zitten we in dezelfde situatie. Het backpacken tot februari spreekt me erg aan. Ben wel van het actieve, cultuur en natuur en low budget… Heb je al enig idee hoe en wat? Gr Tom
Hee Tom!
Leuk dat je reageert! Mijn plannen zijn alweer een klein beetje veranderd, omdat ik helaas mijn scriptie niet in november af ga krijgen. Daarnaast heb ik me vast georienteerd op vliegtickets, en half december vliegen is veel duurder dan begin januari. Dus ik zou graag ongeveer 2 januari tot 12 februari willen. Mijn colleges beginnen half februari weer dus dat zou precies kunnen. Volgens mij moet dat genoeg zijn om het grootste deel van Nieuw-Zeeland te zien Ik zou het liefst een camper of busje huren want dat lijkt me het goedkoopst. Anders lijkt de Kiwi Experience me zeker ook wat! Spreekt je dit wat aan? Ben benieuwd!!
Hee Lemoni.
Ik ben in dezelfde periode in NZ! Ik vertrek 12 januari naar NZ en vlieg 12 februari weer terug. Ik ga een rondreis maken met Stray! Kiwi experience schijnt de hele dag door feesten te zijn en bij stray heb je ook feesten maar niet de hele tijd en overdag zeg maar! Wil natuurlijk zo veel mogelijk zien van NZ en ook wel een avondje uit! Dus vandaar keuze van Stray. Heb je al een ticket geboekt? Lijkt me leuk kennis te maken en misschien een deel samen te reizen!
Groetjes,
Michard