de trip (wereld reis)

hoi ik ben pascal 27 jaar. . . ik ben al jaren van plan een wereld reis te maken niet om dat ik de wereld zo mooi vind maar met doel om een blog en site bij te houden van het leven.
ik heb een moeilijke jeugd gehad waar me problemen me leven getekend is en ik anders leef dan anderen en zat is dat mensen maar zeuren om alles en niks die mensen hebben vaak alles maar nemen met niks genoegen.
mijn doel is om een wereld reis te gaan maken en mensen een andere kijk te geven op het leven en me zelf een kijk geven hoe mensen denken over de normen en waarde van de maatschapij wat hun vissie is van het leven.
hun mensen hun ding doen om te leven zo als is dat wil.
waar hun een leven lijden zo als de meeste.
mijn leven heeft veel bestaan uit elende en me een levens styl aan te neemen dat mensen me niet kunnen kwetsen en de kleinen dingen heb leren waarderen.
werd van jongs af aan geslaagen moest altijd op me kamer zitte mogt alleen er af als hun dat zijden of als ik naar buiten ging.
op me 6de moest ik alles alleen doen en leerde dat de pijn van de klappen die ik kreeg te negeren en zo heb ik me zelf eigen normen en waarde aangeleer en zelf een invulling aan het leven gegeven heb dat me gevoel emoties en doen en late zo zijn ingevult dat vandaag de dag mee draag. . was 10 jaar oud en moest als me ouders broertje en zusje wakker waaren naar buiten en als ze sliepen naar binnen mogt. . .dit alles en met allen soorte mensen en hun levens verhaalen en levens motto,s klachte en zijk tot het idee gebracht om dus een wereld reis te maaken met een missie.
ik wil beginnen in ons landje zonder geld of besteming. . ik wil mensen ontmoeten voor hun storries,hun verwachting hun vissie en alles wat maar inzicht geeft op het leven en hun gedachte daar bij dit alles word in een soort verhaal verwerkt en na de reis gebundelt tot een boek vol meningen levens motto,s hun verwachtingen en tips met als doel mensen een anderen inzicht te geven in het leven van iedreen hoe hun het geluk zoeken hoe mensen op het leven kijken wat hun droomen zijn en zo ook voor me zelf iets duidelijk te maaken mensen zijn anders dan je ziet en je verwacht en een beetje mensen bewust te maaken dat over al een verhaal agter zit en dus niet zo als nu mmm jahah dat doe je zelf zit in je kop. . mensen een beetje meer waardering geven wat ze hebben mensen te late zien dat een beetje begrip veel kan doen dan alleen maar loopen te gillen dat je het anders zou doen. . dus zo als je begrijpt is er een boel om te zien te hooren en te waarderen. . ik wil klusjes doen voor geld/of tegen prestatie op me reis bij bedrijven ,mensen en zo te berijken dat ik wat gedaan heb in het leven en geleerd. . .!! ook zoek ik sponnsors voor de reis en onderhoud. . ik ga ook hulp orginisaties langs om mee te werken te loopen en hun een sponsering te geven met hulp van me volgers van me blog sponsors hun mening geeft aan hoeveel hun deze organisatie schenken of anderen idee heb om dat mogelijk te maaken. . . zoek ook mensen die stukjes mee loopen en vertel over hun leven hun probleemen en oplossingen of met hun mee om dat ze bepaalde plekken graag nog een x willen zien of er van droomen er heen te gaan met hun verhaal daar achter. . en mensen die kunnen ook plaatsen of plekken geven waar ik zekker heen moet of met die eens moet gaan babbelen dat volgens hun meer invulling geeft aan de reis en zo de reis mee sleepender maakt en een andere kijk naar dingen. .ik wil dit waar maaken maar kan het niet alleen en zoek dus mensen die me willen helpen dit opte zette en waaar te maaken. . ik zoek dus hulp in dingen zo als de benodigte spullen (schoenen,tent,kleding,voedsel enz) mensen die helpen een site op te zette en te onderhouden mensen die een sponsor plan helpen maaken. film , fotto , comidicatie matrieel bedrijven waar ik 1,2,3,7 dagen mee kan loopen en kijken tegen vergoeding,slaapplek,eeten,of dat het bedrijf een idee of plan hebt om mij met dit te helpen. . mensen die willen helpen met bv:me was de spullen met accu opladen me te douchen wat eeten slaap plek of wat dan ook wat dit plan zo apartmaakt dus zoek ik mensen die me dit helpen op zette en verwezelijken dus alle tips voorstellen of aanboden zin welkom met vriendelijken groet pascal

Hoi pascal;
Welkom op wereldwijzer,als ik je berichtje las dan kwam er bij mij een krop in de keel,vind het erg dat je een ongelukkige jeugd had vroeger.
Hopelijk komen nu de mooie jaren aan,en kan je reizen zonder zorgen.
Nog veel suc6 met het zoeken van sponsering en in al wat je doet in de toekomst!
groet:georgessiam.